easygo.pl, uruchomia nowy projekt internetowy www.easyhotel.pl. Jest to w pełni online’owy serwis rezerwacji miejsc hotelowych w Polsce. Inauguracja nowego przedsięwzięcia w sieci jest równoznaczna z powołaniem do życia turystycznej grupy easygo.pl. Jej kierownictwo zamierza integrować w jednej wielokanałowej platformie cały sektor i w niedługim czasie stać numerem jeden polskiej e-turystki. easyhotel.pl już teraz pozwala na tańszą do 55% rezerwację noclegu w ponad 500 hotelach zlokalizowanych w 140 miejscowościach.
Nowy portal powstał z myślą o osobach często podróżujących po kraju. Platforma hotelowa jest segmentowym uzupełnieniem podstawowej działalności grupy easygo.pl. Oferta przeznaczona jest dla grup zorganizowanych, rodzin i klientów indywidualnych. Za pomocą serwisu rezerwować można wyjazdy prywatne i służbowe. Dostępne są opcje zorganizowania szkoleniowych wyjazdów firmowych i specjalnych konferencji.
Jak informuje Andrzej Glapiak, PR manager w easygo.pl powstanie nowego projektu poprzedziła wnikliwa analiza podobnych serwisów w sieci. – Spojrzeliśmy na ich mocne i słabe punkty. Pierwsze wzmocniliśmy świeżymi pomysłami, a drugie staraliśmy się maksymalnie wyeliminować. Mamy pełne przekonanie, że oddajemy do użytku Internautom nowe, precyzyjne i świetnie zorganizowane narzędzie.
easyhotel.pl jest wizerunkowym bratem serwisu easygo.pl. Utrzymany w ciemniejszej kolorystyce, ale tej samej, przyjaznej i intuicyjnej nawigacji, z doskonale znanymi elementami stałymi i sposobem poruszania się po stronie – Zgodnie z naszą dewizą chcemy maksymalnie uprościć poszukiwanie wybranych ofert naszym klientom. – mówi Marcin Kazieczko, odpowiedzialny za techniczną stronę obu portali w grupie easygo.pl – Przyjęliśmy zasadę, że klient, który wcześniej zaprzyjaźnił się ze stroną wycieczkową easygo.pl musi czuć się w środowisku easyhotel.pl co najmniej równie dobrze i pewnie, a klient nowy łatwo nauczy się tego miejsca. Nasza strategia wyraźnie odróżnia nas od konkurencji.
W bazie easyhotel.pl znajduje się w chwili obecnej ponad 500 hoteli zlokalizowanych w 140 miastach, miasteczkach i małych miejscowościach na terenie całej Polski. Baza jest codziennie aktualizowana i poszerzana. Myśląc o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach finansowych swoich klientów firma przygotowała szeroką tabelę wyboru. Dostępne oferty różnią się od siebie standardem, ale i adekwatną do jego poziomu ceną. Takie podejście pozwala wszystkim zainteresowanym na znalezienie w easyhotel.pl propozycji dla siebie. Przedział finansowy noclegu waha się w granicach od 44 do 750 PLN za jedną dobę.
Wszystkie rezerwacje odbywają się w czasie rzeczywistym i realizowane są w trybie online. Dzięki temu każdy klient easyhotel.pl zyskuje aż do 55% oszczędność w porównaniu z rezerwacją dokonywaną metodą tradycyjną w tym samym hotelu.
– Pomysł na korelację usług segmentu turystycznego tkwi w nas od samego początku – mówi Mateusz Kazieczko, prezes zarządu easygo.pl – Teraz, nasze wcześniej zapowiadane projekty przyjmują realne kształty. Działalność rozpoczęliśmy od portalu wycieczkowego. To bezwzględnie najważniejszy i priorytetowy dział firmy. Turystyka wyjazdowa interesuje naszych klientów coraz częściej już nie tylko jeden, ale dwa, trzy razy w roku. W pozostałych okresach chcemy mieć dla klientów inne propozycje. Właśnie w tym celu powołaliśmy do życia grupę easygo.pl. Projekt easyhotel.pl jest pierwszym, ale z całą pewnością nie ostatnim z nich. – dodaje – Sami stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko, ale cel jest nie byle jaki. Już niedługo chcemy być numerem jeden w tej branży.
Poszczególne portale grupy easygo.pl mają być ze sobą połączone swoistą pajęczyną narzędzi i programów lojalnościowych. – Już teraz wystarczy zarezerwować za pośrednictwem easyhotel.pl nocleg w krajowym hotelu, aby automatycznie otrzymać voucher zniżkowy na usługi turystyczne w portalu wycieczkowym easygo.pl – podaje przykładowo Tomasz Domżalski , odpowiedzialny za strategię marketingową w grupie easygo.pl.
Zespół kierowniczy grupy easygo.pl zapowiada kolejny projekt poszerzający ofertę grupy. Jeszcze w tym roku do dwóch już funkcjonujących portali dołączy trzeci, rezerwacji biletów lotniczych, oraz seria programów partnerskich wzbogacających poszczególne segmenty grupy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.