NEUTRON-IT, producent sklepu internetowego easySHOP oraz mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczna część BRE Banku SA – nawiązały współpracę w zakresie wdrożenia usługi mTRANSFER.
Na mocy podpisanej umowy NEUTRON-IT stworzył moduł integrujący program easySHOP z usługą mTRANSFER. Pozwala to na dokonywanie płatności przelewem w sklepach internetowych pracujących w oparciu o easySHOP. Nowa forma płatności za zamówione produkty umożliwia Klientom mBanku natychmiastowe oraz bezpieczne dokonywanie zakupów w sklepach internetowych bez podawania numeru karty płatniczej.
„mTRANSFER w ofercie mBanku jest już drugą usługą do płatności w Internecie po eKARCIE. Dzięki dwóm niezależnym formom transakcyjnym Klienci mogą decydować, którą wybrać: przelew z rachunku czy też płatności za pomocą karty. ” – mówi Piotr Gawron Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za mBank. „Wykonywanie operacji bankowych przy wykorzystaniu usługi mTRANSFER jest całkowicie bezpieczne. Hasło i identyfikator przekazywane są przez Klientów do mBanku przez Internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL ze 128 bitowym kluczem szyfrującym, a hasła jednorazowe podawane przy zatwierdzaniu przelewu – gwarantują pełne bezpieczeństwo dokonywanych transakcji”
„Usługa mTRANSFER spotyka się z dużym zainteresowaniem zarówno klientów jak i sklepów internetowych.” – dodaje Michał Jakubowski – prezes NEUTRON-IT. „Płatność taka jest szybka, bezpieczna i wygodna.”
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.