Firma ECCO zaprezentowała nową kolekcję obuwia na jesień 2007. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, której głównym elementem jest serwis www.ecco.com.pl/eccoremix. Internauci, odwiedzający stronę, mogą zapoznać się z ofertą firmy, a także wziąć udział w konkursie na najlepszego video jockeya.
Stworzenie własnego utworu audio-wizualnego za pomocą strony "ECCO REMIX", jest bardzo proste. Użytkownik może wybierać spomiędzy kilkudziesięciu podkładów dźwiękowych, reprezentujących różne formy i gatunki muzyczne. Istnieje możliwość ich dowolnego miksowania na sześciu dostępnych ścieżkach dźwiękowych. Dzieło można wzbogacić o animowane obrazy korespondujące z muzyką – na stronie znajduje się biblioteka gotowych do użytku elementów. Zaimplementowano również funkcję wgrywania własnej grafiki. Gotowy multimedialny projekt można zapisać na stronie i zaprezentować innym internautom.
Projekty, które zdobędą uznanie, zostaną wyemitowane w ramach ECCO TV – sklepowej sieci telewizyjnej, funkcjonującej w salonach ECCO. Zwycięzcy otrzymają również inne atrakcyjne nagrody.
Kampania reklamowa w Internecie została zaplanowana przez Fastbridge, za kreację serwisu oraz form reklamowych odpowiedzialna była agencja Click5.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.