Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net uruchomiła kolejny kanał tematyczny – Education & School. Nowa oferta sieci zbiegła się z podpisaniem umowy z firmą Netstel, której sześć serwisów wchodzi w skład nowo utworzonego kanału.
Kanał Education & School pozwala dotrzeć do uczniów, studentów oraz osób zawodowo związanych z oświatą. Aż 70% odbiorców reklam w tej ofercie to osoby poniżej 29 roku życia. Łączny zasięg nowego kanału, na który składa się 14 serwisów, to ponad 2 mln użytkowników i 11 mln odsłon. Wśród najważniejszych witryn tworzących Education & School są popularne w tej kategorii wiekowej strony, takie jak matematyka.pl, studentnews.pl, eszkola.pl czy przepisz.pl.
Nowa oferta reklamowa sieci zbiega się z rozpoczęciem współpracy z firmą Netstel. Sześć serwisów należących do tej spółki – spolszczenia.pl, eszkola.pl, streszczenia.pl, matematyka.pl, zadanie.pl, wypracowania24.pl – weszło w skład nowego kanału.
– Grupę docelową w większości tworzą młodzi, dynamiczni ludzie, którzy są bardzo atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Coraz więcej branż koncentruje się właśnie na tej grupie i myślę, że dla wielu z nich będzie to bardzo dobra propozycja. – mówi Karol Kowalski, Head of Publisher Services w sieci Evolution.
W kanale Education & School dostępne są zarówno wszystkie standardowe formy reklamowe, jak i niestandardowe jak sponsoring poszczególnych serwisów czy sekcji oraz działania przygotowywane na potrzeby konkretnych kampanii.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.