Education & School – nowy kanał tematyczny w Evolution Media Net

Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net uruchomiła kolejny kanał tematyczny – Education & School. Nowa oferta sieci zbiegła się z podpisaniem umowy z firmą Netstel, której sześć serwisów wchodzi w skład nowo utworzonego kanału.

 

 

Kanał Education & School pozwala dotrzeć do uczniów, studentów oraz osób zawodowo związanych z oświatą. Aż 70% odbiorców reklam w tej ofercie to osoby poniżej 29 roku życia. Łączny zasięg nowego kanału, na który składa się 14 serwisów, to ponad 2 mln użytkowników i 11 mln odsłon. Wśród najważniejszych witryn tworzących Education & School są popularne w tej kategorii wiekowej strony, takie jak matematyka.pl, studentnews.pl, eszkola.pl czy przepisz.pl.

Nowa oferta reklamowa sieci zbiega się z rozpoczęciem współpracy z firmą Netstel. Sześć serwisów należących do tej spółki – spolszczenia.pl, eszkola.pl, streszczenia.pl, matematyka.pl, zadanie.pl, wypracowania24.pl – weszło w skład nowego kanału.

– Grupę docelową w większości tworzą młodzi, dynamiczni ludzie, którzy są bardzo atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Coraz więcej branż koncentruje się właśnie na tej grupie i myślę, że dla wielu z nich będzie to bardzo dobra propozycja. – mówi Karol Kowalski, Head of Publisher Services w sieci Evolution.

W kanale Education & School dostępne są zarówno wszystkie standardowe formy reklamowe, jak  i niestandardowe jak sponsoring poszczególnych serwisów czy sekcji oraz działania przygotowywane na potrzeby konkretnych kampanii.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top