Portal Edulandia.pl, należący wcześniej do Grupy Pracuj, oraz związane z nim serwisy edukacyjne: Studies.pl i Uczsiejezykow.pl, poszerzyły ofertę serwisów edukacyjnych Agory.
– Naszą ofertę edukacyjną w internecie rozwijamy intensywnie: od początku roku, oprócz działającego wcześniej serwisu GazetaEdukacja.pl, uruchomiliśmy serwis Lektury.Gazeta.pl i platformę wymiany informacji Uczymysie.pl, a we wrześniu wystartował nasz pionierski projekt e-learningowy Zdajmy.pl. Odkupienie od Grupy Pracuj serwisów edukacyjnych z ich bazami klientów i ofert umożliwi nam przyspieszenie naszego rozwoju w obszarze edukacyjnym – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
Skierowana do maturzystów Edulandia.pl to przede wszystkim bogata baza danych zawierająca informacje na temat ponad 20 tys. aktualnych ofert uczelni wyższych w Polsce i zagranicą, szkół językowych oraz różnego rodzaju kursów.
Model biznesowy serwisu opiera się na sprzedaży instytucjom edukacyjnym usług reklamowych, w skład których wchodzą reklamy odsłonowe, kampanie mailingowe, artykuły sponsorowane oraz produkty reklamowe związane z wyszukiwarką. Kampanie reklamowe klientów Edulandii emitowane są również w popularnym serwisie Ściąga.pl.
– Zdecydowaliśmy się na sprzedaż serwisów edukacyjnych skierowanych do maturzystów, aby skoncentrować się na rozwoju naszej podstawowej działalności, głównie w obszarze rekrutacyjnym. W przeciwieństwie do pozostałych produktów Grupy Pracuj, serwis Edulandia.pl jest skierowany do młodszej grupy docelowej – mówi Przemysław Gacek, prezes zarządu Grupy Pracuj. – Jesteśmy przekonani, że Edulandia.pl stanowi doskonałe uzupełnienie oferty edukacyjnej Gazeta.pl i dzięki niej się rozwinie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.