Zorganizowana przez eCard akcja promocyjna przyniosła oczekiwane efekty poprzez wzrost liczby i wartości autoryzowanych transakcji. Na przestrzeni trzech miesięcy odnotowano wzrost obrotów w wysokości 395%.
Widoczna jest także poprawa świadomości internautów w zakresie bezpieczeństwa transakcji internetowych zawieranych przy pomocy kart płatniczych. W dniach od 1 października 2001 do 31 grudnia 2001 eCard S.A. przeprowadził akcję promującą zakupy w Internecie realizowane przy użyciu kart płatniczych. Do akcji przyłączyły się Bank Zachodni WBK S.A., mBank (BRE Bank S.A.) oraz Bank BPH S.A.
Zakupów promocyjnych można było dokonać w 40 sklepach internetowych, o których informacje zamieszczone zostały w specjalnie do tego celu utworzonym pasażu informacyjnym promocja.ecard.pl. Promocja oparta była na bezpłatnych
dostawach zakupów powyżej 150 zł pocztą kurierską, rabatach dla kupujących kartami banków biorących udział w promocji oraz loterii promocyjnej z pulą nagród w wysokości 75.000 zł organizowanej przez eCard S.A.
W okresie trwania promocji odnotowano znaczący wzrost liczby transakcji autoryzowanych w systemie eCard. Prawie 76% Merchantów biorących udział w promocji odnotowało wzrost sprzedaży o ponad 10%.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.