Zorganizowana przez eCard akcja promocyjna przyniosła oczekiwane efekty poprzez wzrost liczby i wartości autoryzowanych transakcji. Na przestrzeni trzech miesięcy odnotowano wzrost obrotów w wysokości 395%.
Widoczna jest także poprawa świadomości internautów w zakresie bezpieczeństwa transakcji internetowych zawieranych przy pomocy kart płatniczych. W dniach od 1 października 2001 do 31 grudnia 2001 eCard S.A. przeprowadził akcję promującą zakupy w Internecie realizowane przy użyciu kart płatniczych. Do akcji przyłączyły się Bank Zachodni WBK S.A., mBank (BRE Bank S.A.) oraz Bank BPH S.A.
Zakupów promocyjnych można było dokonać w 40 sklepach internetowych, o których informacje zamieszczone zostały w specjalnie do tego celu utworzonym pasażu informacyjnym promocja.ecard.pl. Promocja oparta była na bezpłatnych
dostawach zakupów powyżej 150 zł pocztą kurierską, rabatach dla kupujących kartami banków biorących udział w promocji oraz loterii promocyjnej z pulą nagród w wysokości 75.000 zł organizowanej przez eCard S.A.
W okresie trwania promocji odnotowano znaczący wzrost liczby transakcji autoryzowanych w systemie eCard. Prawie 76% Merchantów biorących udział w promocji odnotowało wzrost sprzedaży o ponad 10%.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!