Zorganizowana przez eCard akcja promocyjna przyniosła oczekiwane efekty poprzez wzrost liczby i wartości autoryzowanych transakcji. Na przestrzeni trzech miesięcy odnotowano wzrost obrotów w wysokości 395%.
Widoczna jest także poprawa świadomości internautów w zakresie bezpieczeństwa transakcji internetowych zawieranych przy pomocy kart płatniczych. W dniach od 1 października 2001 do 31 grudnia 2001 eCard S.A. przeprowadził akcję promującą zakupy w Internecie realizowane przy użyciu kart płatniczych. Do akcji przyłączyły się Bank Zachodni WBK S.A., mBank (BRE Bank S.A.) oraz Bank BPH S.A.
Zakupów promocyjnych można było dokonać w 40 sklepach internetowych, o których informacje zamieszczone zostały w specjalnie do tego celu utworzonym pasażu informacyjnym promocja.ecard.pl. Promocja oparta była na bezpłatnych
dostawach zakupów powyżej 150 zł pocztą kurierską, rabatach dla kupujących kartami banków biorących udział w promocji oraz loterii promocyjnej z pulą nagród w wysokości 75.000 zł organizowanej przez eCard S.A.
W okresie trwania promocji odnotowano znaczący wzrost liczby transakcji autoryzowanych w systemie eCard. Prawie 76% Merchantów biorących udział w promocji odnotowało wzrost sprzedaży o ponad 10%.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!