Efekty akcji promocyjnej eCard

Opublikowano: 22 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Zorganizowana przez eCard akcja promocyjna przyniosła oczekiwane efekty poprzez wzrost liczby i wartości autoryzowanych transakcji. Na przestrzeni trzech miesięcy odnotowano wzrost obrotów w wysokości 395%.

Widoczna jest także poprawa świadomości internautów w zakresie bezpieczeństwa transakcji internetowych zawieranych przy pomocy kart płatniczych. W dniach od 1 października 2001 do 31 grudnia 2001 eCard S.A. przeprowadził akcję promującą zakupy w Internecie realizowane przy użyciu kart płatniczych. Do akcji przyłączyły się Bank Zachodni WBK S.A., mBank (BRE Bank S.A.) oraz Bank BPH S.A.

Zakupów promocyjnych można było dokonać w 40 sklepach internetowych, o których informacje zamieszczone zostały w specjalnie do tego celu utworzonym pasażu informacyjnym promocja.ecard.pl. Promocja oparta była na bezpłatnych
dostawach zakupów powyżej 150 zł pocztą kurierską, rabatach dla kupujących kartami banków biorących udział w promocji oraz loterii promocyjnej z pulą nagród w wysokości 75.000 zł organizowanej przez eCard S.A.

W okresie trwania promocji odnotowano znaczący wzrost liczby transakcji autoryzowanych w systemie eCard. Prawie 76% Merchantów biorących udział w promocji odnotowało wzrost sprzedaży o ponad 10%.

http://www.ecard.pl

Sylwester KozakEfekty akcji promocyjnej eCard

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.