eHandel w Polsce- mniej sklepów

Spadek liczby sklepów to efekt racjonalizacji nastrojów wokół eBiznesu – twierdzą analitycy w ostatnim raporcie na temat elektronicznego handlu detalicznego w Polsce „eHandel B2C w Polsce”.

Odsetek sklepów przynoszących zyski zwiększył się o 4 punkty procentowe, co w głównej mierze było spowodowane zmniejszaniem się liczby sklepów generujących straty. Zdaniem analityków firmy badawczej I-Metria „polskie sklepy internetowe nadal przechodzą weryfikację dokonywaną przez rynek. Z Internetu znikają niedochodowe przedsięwzięcia, a pozostają przynoszące zyski”.

I-Metria w ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w sierpniu 2002 roku piątą już edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania opracowano w formie raportu „eHandel B2C w Polsce”.

Część raportu jest możliwa do ściągnięcia w dziale Download.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top