Na zlecenie Information and Communication Mobile (Siemens mobile) Siemensa Sp. z o.o. z działem telefonii komórkowej i stacjonarnej, agencja OS3 multimedia przygotowała kreację kampanii internetowej modelu M65. Jest to kolejna wspólna produkcja w zakresie współpracy na polu działań internetowych. Wcześniej agencja zajęła się wdrożeniem serwisu internetowego siemens-mobile.pl oraz kampanią reklamową on-line modelu CX65.
Podstawowym celem kampanii jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie cech charakterystycznych Siemensa M65. Ten ekstremalny model dla ludzi lubiących ekstremalne wyzwania, odporny na kurz, wodę i wstrząsy doskonale sprawdza się podczas aktywnych wypraw.
„Graficznie kreacja nawiązuje do sportów ekstremalnych przez co wywołuje proste skojarzenia, że telefon jest bardziej odporny niż inne modele i doskonale sprawdza się w trudnych warunkach. Posiada cechy, które go wyróżniają, podobnie, jak jego użytkowników. Wykorzystane w kampanii elementy interaktywne wciągają do zabawy, a jednocześnie zapoznają z produktem i na dłużej zapadają w pamięć.” -powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
„Kampania internetowa to integracyjny element całej naszej strategii dotyczącej promocji modelu M65. Podkreśla ona najważniejsze cechy telefonu i kierowana jest do tych użytkowników telefonów komórkowych, którzy cenią sobie niezależność i niezawodność w życiu pełnym wyzwań. Agencja OS3 multimedia wykonała także prezentację produktu uruchomioną na naszej stronie internetowej siemens-mobile.pl/m65 ” – powiedziała Dorota Piekut specjalista ds. marketingu ICM MP Siemens Sp. z o.o.
Wykorzystane w kampanii formaty to między innymi top layer, billboard, czy boks reklamowy. Kampanię można oglądać zarówno w portalach ogólno informacyjnych, jak i serwisach tematycznych związanych ze sportem, turystyką i rozrywką.
http://www.siemens-mobile.pl/m65
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.