Ekstremalna kampania Siemensa w internecie

Na zlecenie Information and Communication Mobile (Siemens mobile) Siemensa Sp. z o.o. z działem telefonii komórkowej i stacjonarnej, agencja OS3 multimedia przygotowała kreację kampanii internetowej modelu M65. Jest to kolejna wspólna produkcja w zakresie współpracy na polu działań internetowych. Wcześniej agencja zajęła się wdrożeniem serwisu internetowego siemens-mobile.pl oraz kampanią reklamową on-line modelu CX65.

Podstawowym celem kampanii jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie cech charakterystycznych Siemensa M65. Ten ekstremalny model dla ludzi lubiących ekstremalne wyzwania, odporny na kurz, wodę i wstrząsy doskonale sprawdza się podczas aktywnych wypraw.

„Graficznie kreacja nawiązuje do sportów ekstremalnych przez co wywołuje proste skojarzenia, że telefon jest bardziej odporny niż inne modele i doskonale sprawdza się w trudnych warunkach. Posiada cechy, które go wyróżniają, podobnie, jak jego użytkowników. Wykorzystane w kampanii elementy interaktywne wciągają do zabawy, a jednocześnie zapoznają z produktem i na dłużej zapadają w pamięć.” -powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.

„Kampania internetowa to integracyjny element całej naszej strategii dotyczącej promocji modelu M65. Podkreśla ona najważniejsze cechy telefonu i kierowana jest do tych użytkowników telefonów komórkowych, którzy cenią sobie niezależność i niezawodność w życiu pełnym wyzwań. Agencja OS3 multimedia wykonała także prezentację produktu uruchomioną na naszej stronie internetowej siemens-mobile.pl/m65 ” – powiedziała Dorota Piekut specjalista ds. marketingu ICM MP Siemens Sp. z o.o.

Wykorzystane w kampanii formaty to między innymi top layer, billboard, czy boks reklamowy. Kampanię można oglądać zarówno w portalach ogólno informacyjnych, jak i serwisach tematycznych związanych ze sportem, turystyką i rozrywką.

http://www.siemens-mobile.pl/m65

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top