Od początku sierpnia br. Agencja Marketingu Mobilnego EL2, wprowadza specjalną ofertę – sondaż wyborczy prowadzony za pomocą telefonu komórkowego. Jednym z najważniejszych elementów współczesnych kampanii wyborczych stały się sondaże przedwyborcze. Badania opinii publicznej pomagają w kreowaniu wizerunków poszczególnych kandydatów, całych partii politycznych czy też ich programów.
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała specjalną ofertę skierowaną do wszystkich sztabów wyborczych – przeprowadzenie akcji sondażowej wśród wyborców za pomocą technologii SMS, która pozwoli każdemu, bez względu na czas i miejsce, wziąć udział w głosowaniu sondażowym.
Wykorzystanie technologii Short Message Service (SMS) to znakomite narzędzie do zapoznania się z opinią wyborców na ważne społecznie tematy, tym bardziej, że jest to nadzwyczaj popularny kanał komunikacji. Według danych TNS OBOP 81% użytkowników telefonów komórkowych wysyła lub odbiera wiadomości tekstowe ze swojego telefonu. Przeprowadzone badania dowodzą, że 93% posiadaczy telefonów komórkowych uważa SMS za najlepszy sposób na udział w głosowaniach i konkursach.
'Akcje wykorzystujące SMS-y umożliwiają między innymi szeroki dostęp do wyborców, w dowolnym miejscu i czasie. Prowadzenie interakcji, personalizacja komunikacji, łatwość zbierania danych, precyzyjne dotarcie do grup docelowych, bieżące raportowanie oraz prowadzenie statystyk, to kolejne plusy wykorzystania telefonu komórkowego w tym zakresie’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. Dodatkowymi atutami technologii SMS jest niska bariera wejścia: wyborca postrzega akcję jako atrakcyjną dzięki nieskomplikowanemu schematowi oraz łatwości oddania głosu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.