Od początku sierpnia br. Agencja Marketingu Mobilnego EL2, wprowadza specjalną ofertę – sondaż wyborczy prowadzony za pomocą telefonu komórkowego. Jednym z najważniejszych elementów współczesnych kampanii wyborczych stały się sondaże przedwyborcze. Badania opinii publicznej pomagają w kreowaniu wizerunków poszczególnych kandydatów, całych partii politycznych czy też ich programów.
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała specjalną ofertę skierowaną do wszystkich sztabów wyborczych – przeprowadzenie akcji sondażowej wśród wyborców za pomocą technologii SMS, która pozwoli każdemu, bez względu na czas i miejsce, wziąć udział w głosowaniu sondażowym.
Wykorzystanie technologii Short Message Service (SMS) to znakomite narzędzie do zapoznania się z opinią wyborców na ważne społecznie tematy, tym bardziej, że jest to nadzwyczaj popularny kanał komunikacji. Według danych TNS OBOP 81% użytkowników telefonów komórkowych wysyła lub odbiera wiadomości tekstowe ze swojego telefonu. Przeprowadzone badania dowodzą, że 93% posiadaczy telefonów komórkowych uważa SMS za najlepszy sposób na udział w głosowaniach i konkursach.
'Akcje wykorzystujące SMS-y umożliwiają między innymi szeroki dostęp do wyborców, w dowolnym miejscu i czasie. Prowadzenie interakcji, personalizacja komunikacji, łatwość zbierania danych, precyzyjne dotarcie do grup docelowych, bieżące raportowanie oraz prowadzenie statystyk, to kolejne plusy wykorzystania telefonu komórkowego w tym zakresie’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. Dodatkowymi atutami technologii SMS jest niska bariera wejścia: wyborca postrzega akcję jako atrakcyjną dzięki nieskomplikowanemu schematowi oraz łatwości oddania głosu.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.