EL2 dla marketingu politycznego

Opublikowano: 4 sierpnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od początku sierpnia br. Agencja Marketingu Mobilnego EL2, wprowadza specjalną ofertę – sondaż wyborczy prowadzony za pomocą telefonu komórkowego. Jednym z najważniejszych elementów współczesnych kampanii wyborczych stały się sondaże przedwyborcze. Badania opinii publicznej pomagają w kreowaniu wizerunków poszczególnych kandydatów, całych partii politycznych czy też ich programów.

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała specjalną ofertę skierowaną do wszystkich sztabów wyborczych – przeprowadzenie akcji sondażowej wśród wyborców za pomocą technologii SMS, która pozwoli każdemu, bez względu na czas i miejsce, wziąć udział w głosowaniu sondażowym.

Wykorzystanie technologii Short Message Service (SMS) to znakomite narzędzie do zapoznania się z opinią wyborców na ważne społecznie tematy, tym bardziej, że jest to nadzwyczaj popularny kanał komunikacji. Według danych TNS OBOP 81% użytkowników telefonów komórkowych wysyła lub odbiera wiadomości tekstowe ze swojego telefonu. Przeprowadzone badania dowodzą, że 93% posiadaczy telefonów komórkowych uważa SMS za najlepszy sposób na udział w głosowaniach i konkursach.

'Akcje wykorzystujące SMS-y umożliwiają między innymi szeroki dostęp do wyborców, w dowolnym miejscu i czasie. Prowadzenie interakcji, personalizacja komunikacji, łatwość zbierania danych, precyzyjne dotarcie do grup docelowych, bieżące raportowanie oraz prowadzenie statystyk, to kolejne plusy wykorzystania telefonu komórkowego w tym zakresie' – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. Dodatkowymi atutami technologii SMS jest niska bariera wejścia: wyborca postrzega akcję jako atrakcyjną dzięki nieskomplikowanemu schematowi oraz łatwości oddania głosu.

http://www.el2.pl

Sylwester KozakEL2 dla marketingu politycznego

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.