Elefanta.pl zyskuje na popularności również latem, kiedy to frekwencja w internecie naturalnie spada. Wg niedawno opublikowanych, lipcowych statystyk badania Megapanel serwis może pochwalić się ponad 400 tysiącami użytkowników i stale rosnącym zasięgiem – 2,41%. Dzięki tym wynikom plasuje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce w swojej kategorii.
Rosnące statystki serwisu pozwoliły na dalszą monetyzację serwisu. W czerwcu 2009 r. serwis rozpoczął dystrybucję newslettera do zarejestrowanych użytkowników. W cotygodniowym mailingu znajdują się spersonalizowane polecenia ciekawych stron, dobrane w oparciu o zainteresowania określone przy rejestracji oraz w czasie aktywności na serwisie. Rosnąca liczba użytkowników korzystających z newslettera, obecnie 20 tys., zachęca reklamodawców m.in.: Volkswagen, AXA, Hewlett-Packard, Fiat do korzystania z tego narzędzia promocji.
– Obecnie we współpracy z siecią reklamy internetowej Netsprint testujemy reklamę intertekstową – mówi Adam Cuper, dyrektor operacyjny Elefanta.pl – W związku z interesującymi wynikami, od października br. chcemy wdrożyć tę formę reklamy na stałe – dodaje.
Sukcesywny rozwój serwisu został pozytywnie oceniony przez międzynarodowe grono ekspertów. Jako jedyny polski serwis został zaproszony do udziału w Mini Seed Camp w Berlinie, prestiżowym spotkaniu inwestorów z twórcami najciekawszych inicjatyw z zakresu nowych technologii. Elefanta.pl zakwalifikowała się do grupy 20 projektów internetowych z Europy, których twórcy mogli wziąć udział w spotkaniach i dyskusjach panelowych oraz nawiązać kontakty biznesowe z firmami wspierającymi rozwój projektów z dziedziny nowych technologii.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.