Elle w INTERIA.PL

Opublikowano: 8 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Portal INTERIA.PL uruchomił serwis magazynu Elle . Witryna weszła w skład sekcji Kobieta, zawierającej m.in. internetowe wydania pism Marie Claire, Samo Zdrowie i Elle Decoration.

– Na świecie internetowe wersje Elle stanowią samodzielne witryny przygotowane przez wydawnictwo – zaznacza Michał Brudzyński, dyrektor marketingu w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska. – Związanie z portalem serwisu polskiej edycji pisma odbiega od tej reguły – podkreśla.

Witryna Elle odzwierciedla zawartość drukowanej wersji magazynu. Na stronie pojawiają się wszystkie działy obecne w piśmie, zmianie uległy jednak ich proporcje: ograniczono ilość materiałów wizualnych, koncentrując się na prezentacji zawartości merytorycznej.

– Chcieliśmy uniknąć powierzchowności i publikacji wyłącznie zajawek – wyjaśnia Beata Misiewicz, zastępca dyrektora artystycznego w Elle. – Zależy nam, aby internauci odwiedzający witrynę mieli dostęp do pełnowartościowych treści – podkreśla.

W efekcie serwis zyskał charakter praktycznego przewodnika po świecie mody i urody. Użytkownicy znajdą w nim informacje o najnowszych kolekcjach i trendach w światowej modzie, wywiady z gwiazdami i porady dotyczące pielęgnacji urody. Witryna zawiera również horoskop, przepisy kulinarne, raporty Elle oraz archiwum artykułów poświęconych psychologii, psychoterapii i pracy.

Serwis Elle to kolejny etap współpracy INTERIA.PL z wydawnictwem Hachette Filipacchi Polska, obejmującej uruchomienie w portalu witryn magazynów kobiecych Samo Zdrowie, Marie Claire i Elle Decoration.

Elle jest największym na świecie pismem poświęconym modzie. Ukazuje się w 38 edycjach i co miesiąc dociera do 21 mln kobiet.

http://elle.interia.pl

Sylwester KozakElle w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.