EM Lab agencja Marketingu Doświadczeń, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, planuje zadebiutować na rynku New Connect. Autoryzowanym doradcą przy wejściu spółki na alternatywny rynek obrotu będzie firma Dexus Partners.
– W perspektywie kilku najbliższych lat EM Lab chce uzyskać pozycję lidera i eksperta w dziedzinie marketingu doświadczeń. W celu bardziej kompleksowej obsługi Klientów EM Lab będzie rozwijał usługi, które są spójne i komplementarne z jego dotychczasową działalnością. New Connect został stworzony z myślą o młodych spółkach z dużym potencjałem wzrostu, a my idealnie pasujemy do tej kategorii – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu. Planowane przychody Spółki w 2007 r. wyniosą około 11,5 mln PLN, a zysk brutto 1,370 mln PLN. Planujemy utrzymać co najmniej 30 % dynamikę wzrostu w kolejnych latach. – dodał Kozankiewicz.
Olbrzymi wzrost zainteresowania marketerów usługami oferowanymi przez EM Lab, wsparty dynamicznym liderem i kreatywnym zespołem, zdecydował o wyborze tej ścieżki dalszego rozwoju dla spółki. Analizy rynkowe pokazują, że marketing doświadczeń jest trzecim najbardziej dynamicznie rosnącym rynkiem usług w obszarze komunikacji marketingowej w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej (po Internecie i marketingu mobilnym) – mówi Tomasz Grzybowski, partner w Mothership.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.