EM Lab agencja Marketingu Doświadczeń rozszerzyła swój zespół o kolejne osoby. Struktura agencji powiększyła się o nowe stanowiska. Obecnie zespół EM Lab liczy 17 osób.
Na stanowisku Business Development Leader do zespołu dołączyła Patrycja Pyl. Będzie odpowiadała za działania new business, strategię działań PR oraz wsparcie w rozwoju agencji. Wcześniej współtworzyła firmę badawczą LABORATORIUM Komunikacji i Reklamy, była też zaangażowana w tworzenie agencji reklamowej FRESZLAB.
Stanowisko Special Projects Managera objął Tomek Roehr. W EM Labie będzie zajmował się niestandardowymi rozwiązaniami dla Klientów agencji. Wcześniej współpracował z agencją Rapp Collins, Prowokator, Grey Wordwide Poland oraz Amoeba.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.