Zakończyła się oferta prywatna EM Labu. Przed czerwcowym wejściem na NewConnect spółka pozyskała 4 mln 85 tys. zł od 36 inwestorów.
Zainteresowanie emisją było duże, a pozyskana kwota przekroczyła 90 proc. planowanej wartości.
– Wynik emisji jest dla nas w pełni satysfakcjonujący. Pozyskanie blisko 4,1 mln zł od 36 inwestorów na przy tak konkurencyjnym rynku uważam za spory sukces naszego autoryzowanego doradcy. Kluczowym dla nas celem było zainteresowanie ofertą dużej ilości inwestorów, które pozwoli spółce na rozdrobnienie akcjonariatu, a tym samym zwiększyć płynność jej walorów. – powiedział Tomasz Grzybowski, członek Rady Nadzorczej EM Labu.
Spółka zawarła już umowę z Beskidzkim Domem Maklerskim, dotyczącą funkcji animatora rynku. – To była atrakcyjna i dobrze przemyślana oferta – mówi Adam Filipowski, wiceprezes Dexus Partners, autoryzowanego doradcy spółki. – EM Lab bardzo starannie się do niej przygotował. Spółka jest w bardzo dobrej kondycji, działa w perspektywicznym segmencie usług marketingowych i ma ambitne plany z dużą szansą na ich realizację. Myślę, że właśnie te plany, rozumiane jako wiarygodna obietnica przyszłych działań, wraz z dotychczasowymi wynikami spółki zdecydowały o sukcesie oferty.
Em Lab zakładał trzy cele emisji: uzyskanie środków na dalszy szybki rozwój organiczny, zwiększenie środków obrotowych spółki i zgromadzenie kapitału na ewentualne przejęcia innych podmiotów.
W pierwszym kwartale br. do EM Labu wpłynęło 3 mln 625 tys. zł, co oznacza 57-procentowy wzrost w ciągu roku, liczony kwartał do kwartału (I kw. 2007 – 2 mln 073 tys. zł). W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2008 roku spółka wypracowała 218 tys. zł zysku brutto, zwiększając jego wartość o 34 procent w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku (163 tys. zł).
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.