EmailForge4 to narzędzie do zarządzania kampaniami marketingu bezpośredniego w modelu SaaS. Platforma umożliwia tworzenie wielokanałowych kampanii marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz media społecznościowe. Na rynek polski markę wprowadza firma Splio.
Platforma pozwala na tworzenie zaawansowanych scenariuszy kampanii, wykorzystujących różne kanały komunikacji. Możemy np. wysłać e-mail do tych subskrybentów, którzy otrzymali mniej niż 3 wiadomości w ciągu ostatniego miesiąca, kliknęli przynajmniej raz w link „produkty marki Apple” oraz otworzyli wiadomość na urządzeniu iPad lub iPhone. Co więcej wszystkie kampanie mogą zostać zautomatyzowane – treść i czas wysyłki wiadomości e-maili mogą być dopasowane do odbiorców. Wówczas trzeba jedynie mierzyć rezultaty kampanii i na bieżąco modyfikować poszczególne parametry, dostosowując je do koniunktury i celów biznesowych – powiedział Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska.
Wydajność narzędzia to wysyłka 140 tys. e-maili w ciągu 1 minuty oraz 1 mln smsów dziennie. Platforma EmailForge istnieje na rynku od 12 lat i jest dostępna w 7 językach. Korzysta z niej już ponad 200 klientów w tym L’Oréal, Sephora, Grupa Accor czy Thomas Cook.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!