EmailForge4 – narzędzie do zarządzania kampaniami – wchodzi na polski rynek

Opublikowano: 28 marca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

EmailForge4 to narzędzie do zarządzania kampaniami marketingu bezpośredniego w modelu SaaS. Platforma umożliwia tworzenie wielokanałowych kampanii marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz media społecznościowe. Na rynek polski markę wprowadza firma Splio.

emailforge

Platforma pozwala na tworzenie zaawansowanych scenariuszy kampanii, wykorzystujących różne kanały komunikacji. Możemy np. wysłać e-mail do tych subskrybentów, którzy otrzymali mniej niż 3 wiadomości w ciągu ostatniego miesiąca, kliknęli przynajmniej raz w link „produkty marki Apple” oraz otworzyli wiadomość na urządzeniu iPad lub iPhone. Co więcej  wszystkie kampanie mogą zostać zautomatyzowane – treść i czas wysyłki wiadomości e-maili mogą być dopasowane do odbiorców. Wówczas trzeba jedynie mierzyć rezultaty kampanii i na bieżąco modyfikować poszczególne parametry, dostosowując je do koniunktury i celów biznesowych – powiedział Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska.

Wydajność narzędzia to wysyłka 140 tys. e-maili w ciągu 1 minuty oraz 1 mln smsów dziennie. Platforma EmailForge istnieje na rynku od 12 lat i jest dostępna w 7 językach. Korzysta z niej już ponad 200 klientów w tym L’Oréal, Sephora, Grupa Accor czy Thomas Cook.

Sylwester KozakEmailForge4 – narzędzie do zarządzania kampaniami – wchodzi na polski rynek

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.