Firma SARE S.A. zakończyła emisję akcji w ramach oferty private placement. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje.
Nabywców znalazło 227 500 akcji Serii A oraz 215 500 akcji Serii B. Oferta zakończyła się bardzo dużą nadsubskrypcją. Redukcje wolumenu przyznanych walorów przekraczały 90%. Kilkadziesiąt procent oferowanych akcji zostało objętych przez Inwestorów instytucjonalnych. Spółka z emisji akcji pozyska na rozwój ponad 1 mln PLN.
Popyt inwestorów na akcje SARE SA był zdecydowanie wyższy od oferowanego wolumenu, co spowodowało prawie 90% redukcję zapisów walorów. Tak duże zainteresowanie akcjami naszej Spółki oznacza, że inwestorzy pozytywnie odbierają realizowaną strategię rozwoju, jak również potencjał dalszego dynamicznego rozwoju SARE SA na rynku e-marketingu. – mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA. – Pozyskane środki planujemy wykorzystać w celu realizowania planu rozwoju usług komplementarnych z dziedziny e-mail marketingu. Inwestycje te mają na celu utrzymanie dotychczasowego, wysokiego tempa wzrostu.
Dzięki emisji akcji SARE SA pozyskała kapitał finansowy na realizację strategicznych założeń rozwoju spółki, w tym stworzenie Grupy Kapitałowej SARE SA oraz dalszy rozwój spółki zależnej INIS Sp. z o.o. i działu MailMedia. W 2010 roku planowany zysk SARE SA ma wynieść 467 tys. zł. netto przy obrotach 4,43 mln. zł. Natomiast zysk Grupy Kapitałowej w 2011 roku szacowany jest na kwotę 1,1 mln. zł. netto przy 6 mln. zł obrotu.
SARE SA planuje debiut na rynku NewConnect pod koniec kwartału 2011 roku. Doradcą transakcyjnym obsługującym proces pozyskania kapitału była firma Certus Capital. Autoryzowanym Doradcą SARE SA jest Trinity Capital Investments SA.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.