Firma SARE S.A. zakończyła emisję akcji w ramach oferty private placement. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje.
Nabywców znalazło 227 500 akcji Serii A oraz 215 500 akcji Serii B. Oferta zakończyła się bardzo dużą nadsubskrypcją. Redukcje wolumenu przyznanych walorów przekraczały 90%. Kilkadziesiąt procent oferowanych akcji zostało objętych przez Inwestorów instytucjonalnych. Spółka z emisji akcji pozyska na rozwój ponad 1 mln PLN.
Popyt inwestorów na akcje SARE SA był zdecydowanie wyższy od oferowanego wolumenu, co spowodowało prawie 90% redukcję zapisów walorów. Tak duże zainteresowanie akcjami naszej Spółki oznacza, że inwestorzy pozytywnie odbierają realizowaną strategię rozwoju, jak również potencjał dalszego dynamicznego rozwoju SARE SA na rynku e-marketingu. – mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA. – Pozyskane środki planujemy wykorzystać w celu realizowania planu rozwoju usług komplementarnych z dziedziny e-mail marketingu. Inwestycje te mają na celu utrzymanie dotychczasowego, wysokiego tempa wzrostu.
Dzięki emisji akcji SARE SA pozyskała kapitał finansowy na realizację strategicznych założeń rozwoju spółki, w tym stworzenie Grupy Kapitałowej SARE SA oraz dalszy rozwój spółki zależnej INIS Sp. z o.o. i działu MailMedia. W 2010 roku planowany zysk SARE SA ma wynieść 467 tys. zł. netto przy obrotach 4,43 mln. zł. Natomiast zysk Grupy Kapitałowej w 2011 roku szacowany jest na kwotę 1,1 mln. zł. netto przy 6 mln. zł obrotu.
SARE SA planuje debiut na rynku NewConnect pod koniec kwartału 2011 roku. Doradcą transakcyjnym obsługującym proces pozyskania kapitału była firma Certus Capital. Autoryzowanym Doradcą SARE SA jest Trinity Capital Investments SA.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.