empolis wdraża system zarządzania wiedzą w PTC

Polski oddział empolis wdrożył system DCO (Document Collection Office), wspierający przetwarzanie i gromadzenie dokumentacji, która powstaje podczas przeglądów technicznych stacji bazowych PTC – operatora sieci Era. System wykorzystuje empolis Knowledge Management Suite (e:kms), stanowiący kompletne rozwiązanie informatyczne do zarządzania wiedzą, treścią i współpracą w organizacji. Jest to pierwsza implementacja tego typu w Polsce.

Szczegółowe wymagania dla systemu wraz z jego architekturą techniczną zostały opracowane przez specjalistów PTC. Eksperci empolis byli odpowiedzialni za analizę wymagań, projekt techniczny, wdrożenie oraz wsparcie techniczne systemu.

„Zależy nam na polepszeniu dostępu do informacji poprzez zamianę dokumentów papierowych na elektroniczne. Usprawni to wykonywanie zaawansowanych analiz związanych z utrzymaniem najwyższej jakości sieci Era oraz zapewnieniem wysokiego poziomu usług dostarczanych przez podwykonawców PTC” – powiedział Longin Brzeziński, Zastępca Kierownika Działu Systemów Wspomagania Eksploatacji. „Celem wdrożenia DCO jest zwiększenie efektywności procesu konserwacji urządzeń sieci, liczymy również na usprawnienie komunikacji z dostawcami. Ze względu na dynamicznie rozwijającą się technologię i efektywne zarządzanie dostawcami potrzebowaliśmy rozwiązania pozwalającego na sprawne wprowadzanie zmian w obowiązujących dokumentach i procesach biznesowych. System umożliwia definiowanie przepływu prac i dokumentów z poziomu użytkownika, co nie tylko skraca czas aktualizacji, ale również znacząco ograniczy koszty jego utrzymania i rozwoju. ”

„Dotychczas protokoły przeglądowe były rozproszone zarówno jeśli chodzi o miejsce przechowywania jak i formę. PTC potrzebowała rozwiązania informatycznego, które umożliwi efektywne zarządzanie i kontrolowanie procesów przetwarzania takich formularzy w postaci elektronicznej, zapewniając jednocześnie poprawność i spójność przetwarzanych danych. Ze względu na dużą zmienność definicji zarówno procesów przetwarzania formularzy, jak ich samej treści, PTC zależało na rozwiązaniu generycznym, pozwalającym na konfigurowanie formularzy oraz procesów bezpośrednio przez specjalistów Ery” – dodał Szymon Zioło, Dyrektor ds. Konsultacji w empolis.
empolis dodatkowo świadczy usługi bieżącego wsparcia technicznego. Firma przygotowała konfigurację ponad 60-ciu formularzy przeglądowych i związanych z nimi procesów, które są produkcyjnie wykorzystywane w systemie.

„Cenne doświadczenie wyniesione z wdrożenia stanowią istotny wkład uzupełniający i rozbudowujący system e:kms. Empolis zamierza zaoferować rozbudowane rozwiązanie innym organizacjom, które działają w rozproszonym środowisku oraz zarządzają procesami i danymi o ściśle określonej strukturze” – powiedział Rafał Księżyk, Prezes Zarządu Empolis Polska.

http://www.empolis.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top