Od 1 marca współpracę z siecią rozpocznie Enter.pl, jeden z najpopularniejszych wortali branży IT w polskim Internecie, a także grupa serwisów Reporter.pl.
Po przejęciu wydawnictwa LUPUS przez Vogel Burda Communications witryna Enter, podobnie jak
i pismo, zmieniła swoją szatę graficzną. Zaowocowało to miedzy innymi dynamicznym wzrostem liczby użytkowników – Enter.pl odwiedza blisko 100 000 osób w ciągu miesiąca. Serwis skierowany jest do mało i średnio zaawansowanych użytkowników komputerów PC. Odwiedzający to przede wszystkim mężczyźni, w wieku 20-35 lat, specjaliści z wyższym wykształceniem, mieszkańcy dużych aglomeracji miejskich.
'Enter.pl to znakomity serwis o dużym i stale rosnącym potencjale reklamowym. Obecnie pracujemy
z działem marketingu internetowego wydawnictwa nad wprowadzeniem nowych form reklamy internetowej, które pozwolą na rozszerzenie oferty wortalu.’ – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.
'Współpracujemy z IDMnet nie od dziś. Wcześniej sieć reklamowa dostarczała nam rozwiązań technologicznych, dzisiaj przyszedł czas na powierzenie im sprzedaży wortalu.’ – dodaje Maciej Hutyra, specjalista ds. reklamy i marketingu internetowego, Vogel Burda Communications
Równocześnie sieć reklamowa IDMnet nawiązała współpracę z grupą serwisów Reporter.pl – serwisami www.reporter.pl, web.reporter.pl i junior.reporter.pl.
Serwis web.reporter.pl, przeznaczony dla początkujących i doświadczonych webmasterów (korzysta z niego sporo agencji internetowych, ISP oraz zawodowych webmasterow) zawiera niezwykle obszerną ilość informacji, porad i kursów z zakresu języków programowania i budowania stron internetowych. Dodatkowo serwis oferuje pomoc on-line profesjonalnych webmasterów. W ciągu miesiąca web.reporter.pl odwiedzany jest przez blisko 180 000 użytkowników.
Z kolei witryna junior.reporter.pl to propozycja dla najmłodszych użytkowników Internetu. Serwis ma charakter edukacyjno-informacyjny z elementami rozrywki. Na jego stronach najmłodsi znajdą recenzje książek, wiadomości przyrodnicze, quizy i szereg pożytecznych informacji, również tych, które dotyczą zasad bezpiecznego korzystania z Internetu.
IDMnet konsekwentnie rozszerza sieć witryn o najlepsze serwisy internetowe. Na przełomie roku do sieci IDMnet dołączył internetowy serwis Rzeczpospolita on-line oraz strona MTV. Wg badania Megapanel PBI/Gemius IDMnet posiada prawdopodobnie największy produkt zasięgowy w Polsce – MAXreach to ponad 6 milionów unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.