Epr.pl buduje społeczność branży PR

Serwis internetowy Epr.pl – jedna z najstarszych stron internetowych poświęconych tematyce public relations i marketingowi internetowemu w Polsce – przeszła gruntowny lifting. Zmieniono szatę graficzną, pojawiły się nowe działy tematyczne i uatrakcyjniono stronę wizualną. Zapowiedzią zmian pod koniec ub. roku było pojawienie się nowego logo z hasłem ,,PR bez słodzenia”. Największym atutem nowej wersji serwisu jest wprowadzenie materiałów video: wywiadów, relacji i komentarzy.

Naszym celem jest walka o dobry wizerunek public relations w Polsce. Chcemy, aby zawód PR-owca był szanowany, a nie kojarzony wyłącznie z polityczną propagandą, tak jak ma to miejsce obecnie. Niech serwis Epr.pl stanie się narzędziem w rękach ludzi PR w edukacji społeczeństwa, czym jest prawdziwy PR. Społeczność ePR wesprze w tej edukacji kilka nowych działów tematycznych, które będziemy sukcesywnie uruchamiać również z nadzieją, że pomoże to na większe zjednoczenie się środowiska PR. – mówi Witold Sokołowski, redaktor naczelny serwisu.

Epr.pl pojawił się w 2004 roku kiedy to jeszcze mało kto w Polsce rozumiał na czym polega PR i czym się charakteryzuje zawód PR-owca. Od tego czasu wiele się zmieniło. PR stał się słowem bardzo modnym i każda duża firma zdaje sobie sprawę, że bez profesjonalnego budowania wizerunku nie można osiągnąć sukcesu biznesowego w dzisiejszym medialnym świecie.

Co oferuje Epr.pl? Serwis skierowany jest przede wszystkim do branży PR-owej, ale również marketingowej. Codziennie na serwisie pojawiają się najnowsze informacje z branży, uzupełnione o autorski przegląd prasy w aspekcie wizerunkowym i przegląd blogów branżowych. Dzięki temu czytelnik dostaje skondensowaną wiedzę, nie tylko o nowych przetargach w branży, ale przede wszystkim garść informacji, co mówi się o PR-rze, jakie nowe trendy się pojawiają i na co warto zwrócić uwagę w swojej pracy.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top