ERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również tańsze. Rozwiązanie ERLI Zwrot Paczkomat 24/7 dostarczane jest przez InPost, który jest partnerem platformy ERLI od początku jej działalności.
Wiemy, jak ważne jest wygodne przeprowadzenia procesu zakupowego, ale jednocześnie chcemy zadbać również o ten sam poziom wygody i prostoty procesu w przypadku obsługi posprzedażowej. To ważny element budowania lojalności klientów. Jak bowiem wynika z badań, aż 92% ankietowanych twierdzi, że skorzysta ponownie z usług sprzedawcy, jeśli proces zwrotu produktu będzie łatwy. Z kolei dla niemal trzy czwarte kupujących możliwość zwrotu ma bezpośredni wpływ na ich decyzje o zakupie – mówi Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu ERLI.
Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystkie zakupione produkty są w pełni trafione. To się zdarza – właśnie dla takich sytuacji, we współpracy z liderem rozwiązań logistycznych, firmą InPost, uruchomiliśmy naszą usługę, która w pierwszej kolejności będzie dostępna dla użytkowników zamawiających produkty przez Paczkomat – dodaje.
Jak działają zwroty w ERLI?
Użytkownicy, którzy w trakcie robienia zakupów poprzez stronę internetową czy też aplikację mobilną, wybiorą opcję dostawy przez Paczkomat, w przypadku, gdy zmienią zdanie lub produkt nie spełni ich oczekiwań, będą mogli skorzystać z opcji ERLI Zwrot Paczkomat 24/7 i w prosty sposób zwrócić towar bez konieczności samodzielnego szukania kuriera lub wyprawy na pocztę. Standardowy czas na zgłoszenie chęci zwrotu zamówienia wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, lecz może zostać wydłużony przez samego sprzedawcę. Co ważne, koszt usługi jest stały, a to oznacza, że cena jest taka sama dla małej, średniej, ale też dużej przesyłki i wynosi 12,90 zł. Największa możliwa przesyłka może mieć nawet wymiary 41 cm × 38 cm × 64 cm i ważyć do 25 kg.
Sam proces przygotowania i nadania zwrotu jest bardzo prosty i szybki – to ogromna oszczędność czasu, ponieważ wszystkie dane wypełniają się automatycznie. Co równie ważne, pozwala on ograniczyć zużycie papieru – nie ma bowiem potrzeby drukowania etykiety czy też formularza. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu odbioru paczki przez sprzedawcę – tłumaczy Katarzyna Kierach z ERLI.
Wpisy promowane
- Ile kosztuje wynajem kontenerów biurowych?Kontener biurowy może z powodzeniem zastąpić tradycyjny lokal, jeśli warunki nie pozwalają na jego stworzenie. To rozwiązanie doceniają szczególnie przedsiębiorcy, ...
- Odzież robocza w różnych kombinacjach przez całe latoW sezonie wiosenno-letnim firma Mewa, świadcząca usługi tekstylne, oferuje kompletne wyposażenie od jednego dostawcy aż po krem chroniący przed działaniem ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Booksy uruchamia platformę Zakupy i rozpoczyna współpracę z marką SemilacBooksy, stworzył unikatową na skalę europejską i jedyną tego typu platformę w Polsce. Semilac został pierwszym partnerem, którego produkty dostępne ...
- InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkownikówJuż 1,5 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego ...
- BaseLinker Index: gorący kwiecień w polskim e-commerceAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.