W marcu tego roku kanał muzyczny Eska TV rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. ESKA TV wystartowała w maju 2009 roku. Jest to stacja muzyczna profilowana na rynek polski i kontynuująca w wymiarze telewizji założenia programowe swojego radiowego pierwowzoru czyli Radia Eska. Możemy tam obejrzeć znane z anteny Radia Eska „Hity na czasie”.
Stacja codziennie zaprasza swoich widzów na ponadgodzinny premierowy materiał antenowy oraz ekskluzywne produkcje teledysków największych polskich i zagranicznych gwiazd sceny muzycznej. Swoim widzom ESKA TV proponuje do oglądania znany z Radia Eska Rock „Poranny WF”, którego gwiazdami są Kuba Wojewódzki i Michał Figurski. Swoje programy w ESKA TV prowadzą także popularni dj-e Radia Eska m.in. Jankes, Puoteck, czy Kinga Zdrojewska. Ramówkę kanału tworzą starannie dobrane programy, odpowiadające preferencjom widzów, wyrażanym w badaniach call out. Od maja ubiegłego roku Eska TV zdążyła już zdobyć szerokie grono wiernych fanów.
Stacja jest dostępna dla widzów platformy cyfrowej N oraz wybranych sieci kablowych w całej Polsce, w komórkach dzięki cyfrowej technologii DVB-H. Atutem stacji jest emisja sygnału w rozdzielczości 16:9 i dostępność programu w Internecie na stronie www.eska.tv.
Sprzedażą czasu będzie się zajmował niezależny dom sprzedaży At Media. Eska TV będzie dostępna w sprzedaży cennikowej oraz ofercie pakietów gwarantowanej widowni.
Dynamiczny rozwój stacji telewizyjnej wymaga współpracy z najlepszymi partnerami. Niewątpliwie do takich należy At Media Polska. Dlatego bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę i wspólnie będziemy budować świetny kanał komunikacji z odbiorcami cennymi dla naszych, ESKA TV i At Media Polska, klientów. – mówi Maciej Domagała, Dyrektor Zarządzający Eska TV.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.