eTutor.pl: europejskie wsparcie na rozwój internetowej szkoły języków obcych

Spółka LangMedia pozyskała z unijnego programu Innowacyjna Gospodarka ponad 670 tys. zł dofinansowania na rozwój internetowej szkoły języków obcych – eTutor.pl. Łączna wartość projektu przekracza 800 tys. zł. Na czele firmy stoi 23-letni Paweł Kowalczyk, student informatyki na Politechnice Wrocławskiej.

Środki pozyskane z programu Innowacyjna Gospodarka zostaną przeznaczone na rozbudowę oferty kursów języka angielskiego.

W ramach projektu planujemy rozszerzyć bazę materiałów o 10 tysięcy ilustracji słówek i zdań, kilkaset filmów wideo i setki godzin nagrań brytyjskich lektorów. Naszym celem jest stworzenie pierwszej w Polsce w pełni internetowej szkoły języków obcych – mówi Paweł Kowalczyk, prezes zarządu LangMedia.

Krzysztof Wojewodzic, kierownik do spraw nauczania w eTutor.pl zdradza natomiast, że projekt został doceniony przez komisję ekspertów między innymi za wykorzystanie najnowszych osiągnięć naukowych z dziedziny komputerowego nauczania języków obcych. Mówi również o planach na najbliższą przyszłość:

Planujemy wykorzystać tzw. multireprezentację, gdzie dane słowo przedstawiane jest na różne sposoby za pomocą obrazków, nagrań lektora, klipów wideo czy przykładów zdań – zdradza.

etutor-strona-glowna

W ofercie firmy znajdą się również niedługo kursy typu blended learning, gdzie istotną rolę odgrywał będzie kontakt z nauczycielem za pośrednictwem rozmów wideo. Jest to połączenie tradycyjnych metod nauki z nauczycielem z multimedialnymi
kursami na komputerze.

Podstawą nauki w serwisie eTutor.pl będą nadal multimedialne lekcje z ćwiczeniami i systemem powtórek. Kurs będzie jednak indywidualnie prowadzony przez nauczyciela, którego zadaniem będzie dobieranie odpowiednich materiałów dla osoby uczącej się z serwisem oraz monitorowanie jej postępów. Nauczyciel będzie regularnie kontaktował się z kursantem za pomocą poczty elektronicznej i wideorozmów. Będzie też dostępna możliwość przesyłania własnych tekstów i próbek wymowy do sprawdzenia – mówi nam Paweł Kowalczyk.

Rozwój LangMedia był możliwy dzięki wsparciu, jakiego udzielił jej Michał Lach, twórca spółki K2 Internet. „Anioł biznesu” pomógł młodym przedsiębiorcom finansowo oraz zapewnił pomoc w zakresie marketingu i budowania strategii marki.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top