Euro 2004 na żywo i z nagrodami

Opublikowano: 14 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal INTERIA.PL udostępnił serwis Euro 2004 poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Portugalii pomiędzy 12 czerwca i 4 lipca 2004 r. Wszystkie mecze odbywające się w ramach rozgrywek relacjonowane będą w serwisie na żywo, minuta po minucie. Amatorzy futbolu mogą też wygrać atrakcyjne nagrody w wirtualnej grze EuroRuletka opartej na wynikach rzeczywistych spotkań.

Serwis Euro 2004 zawiera dużą ilość aktualności i ciekawostek dotyczących obecnych i minionych mistrzostw, uzupełnianych bogatymi galeriami zdjęciowymi. Użytkownicy znajdą w nim terminarz rozgrywek i szczegółowe informacje o składach wszystkich 16 drużyn, które w czterech grupach rywalizować będą o miano najlepszej na Starym Kontynencie. Na stronach serwisu dostępne są także prezentacje sędziów, trenerów i stadionów, na których prowadzone będą mecze.

Począwszy od soboty 12 czerwca w serwisie relacjonowane będą na żywo wszystkie spotkania, pojawiać będą się wyniki, zestawienia i tabele. – Dzięki doniesieniom czołowych polskich i zagranicznych agencji informacyjnych oraz relacjom korespondentów radia RMF na Mistrzostwach Europy, przekażemy naszym użytkownikom najważniejsze i najciekawsze wiadomości z piłkarskich aren oraz ich okolic – zapowiada Andrzej Łukaszewicz, szef serwisu sportowego portalu.

Sponsorem serwisów Mistrzostw Europy w piłce nożnej został operator sieci telefonii komórkowej Era. Wizualizacja sponsora na stronach serwisów obejmuje obecność na belce górnej witryn, billboardzie reklamowym, skyscraperze, boksie, watermarku oraz stopce. Dodatkowym elementem jest branding serwisu EuroRuletka, w ramach którego logo sponsora pojawia się na belce górnej, skyscraperze i watermarku oraz wkomponowane jest w bandy i murawę wirtualnego boiska.

http://euro2004.interia.pl/

Sylwester KozakEuro 2004 na żywo i z nagrodami

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.