Pod tym hasłem rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna portalu internetowego EuroBook.pl. Spot emitowany jest na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych – Polsat oraz w kanałach tematycznych Polsat News oraz od 1-go września w TV Biznes. Kampania ruszyła 7 lipca. Firma zakupiła ponad 1000 spotów reklamowych w ciągu kilku miesięcy.
Billboardy sponsorskie pojawiają się codziennie po głównym wydaniu Wydarzeń przed prognozą pogody, w zapowiedziach Studia F1, przed wszystkimi wakacyjnymi wyścigami Formuły 1 oraz kilkakrotnie w ciągu dnia w kanale informacyjnym Polsatu przed prognozą pogody.
Obecność EuroBook.pl w telewizji została wzmocniona akcją outdoorową na terenie Warszawy, Łodzi, Gdańska, Wrocławia i Poznania. Billboardy zawierają to samo przesłanie „Ogłaszamy koniec kryzysu”.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!