Europa dyskutuje o e-commerce

Opublikowano: 10 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

30 dni: dokładnie tyle mają obywatele, prawodawcy, eksperci i przywódcy UE, aby przyjrzeć się głównym barierom europejskiego rynku i zaproponować zmiany w służbie jego rozwoju. Od 14 do 16 października w debatach online będzie można podyskutować o e-handlu.

EUJakie są główne obawy związane z ochroną danych w Internecie? W jakim kierunku powinien rozwijać się europejski e-rynek? Jak chronić e-konsumenta? Czy brak spójnej polityki logistycznej i rynku pocztowego to największa bariera na jednolitym rynku e-commerce? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą w czasie czatów eksperci w tym m.in. José Manuel Barroso, Przewodniczący Komisji Europejskiej, Heikki Haldre z Fits.me, czy reprezentujący Polskę Róża Thun, Poseł Parlamentu Europejskiego i Michał Kraus, Dyrektor PR i Marketingu w Grupie Unity .

Podczas czatów Miesiąca Rynku Wewnętrznego można zadawać pytania i zgłaszać swoje uwagi.

Te debaty, to unikalna szansa dla wszystkich, którzy każdego dnia w roli sprzedawców czy usługodawców współtworzą rynek e-commerce, aby wypracować rozwiązania, które pomogą rozwijać ich biznes, a przez to cały jednolity europejski rynek – wyjaśnia Michał Kraus, reprezentujący na forum europejskim Grupę Unity.

Aby dołączyć do debaty należy odwiedzić stronę: www.yourideasforeurope.eu/pl.

W czasie Miesiąca Rynku Wewnętrznego, który rozpoczął się 23 września, UE chce poznać poglądy obywateli w czterech obszarach: Zatrudnienie, Prawa Socjalne, Banki i Handel internetowy. Efektem kampanii ma być zebranie najbardziej obiecujących pomysłów, które mogą zostać wykorzystane podczas kształtowania przyszłych przepisów UE.

Dawid ZarazińskiEuropa dyskutuje o e-commerce

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.