Europa dyskutuje o e-commerce

30 dni: dokładnie tyle mają obywatele, prawodawcy, eksperci i przywódcy UE, aby przyjrzeć się głównym barierom europejskiego rynku i zaproponować zmiany w służbie jego rozwoju. Od 14 do 16 października w debatach online będzie można podyskutować o e-handlu.

EUJakie są główne obawy związane z ochroną danych w Internecie? W jakim kierunku powinien rozwijać się europejski e-rynek? Jak chronić e-konsumenta? Czy brak spójnej polityki logistycznej i rynku pocztowego to największa bariera na jednolitym rynku e-commerce? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą w czasie czatów eksperci w tym m.in. José Manuel Barroso, Przewodniczący Komisji Europejskiej, Heikki Haldre z Fits.me, czy reprezentujący Polskę Róża Thun, Poseł Parlamentu Europejskiego i Michał Kraus, Dyrektor PR i Marketingu w Grupie Unity .

Podczas czatów Miesiąca Rynku Wewnętrznego można zadawać pytania i zgłaszać swoje uwagi.

Te debaty, to unikalna szansa dla wszystkich, którzy każdego dnia w roli sprzedawców czy usługodawców współtworzą rynek e-commerce, aby wypracować rozwiązania, które pomogą rozwijać ich biznes, a przez to cały jednolity europejski rynek – wyjaśnia Michał Kraus, reprezentujący na forum europejskim Grupę Unity.

Aby dołączyć do debaty należy odwiedzić stronę: www.yourideasforeurope.eu/pl.

W czasie Miesiąca Rynku Wewnętrznego, który rozpoczął się 23 września, UE chce poznać poglądy obywateli w czterech obszarach: Zatrudnienie, Prawa Socjalne, Banki i Handel internetowy. Efektem kampanii ma być zebranie najbardziej obiecujących pomysłów, które mogą zostać wykorzystane podczas kształtowania przyszłych przepisów UE.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2023

Najnowsze wpisy

About The Author

Scroll to Top