Karta Inteligo Visa Electron z Sercem otrzymała prestiżową nagrodę Europrodukt 2004 w ogólnopolskim konkursie organizowanym pod honorowym patronatem Premiera RP, Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Konkurs promuje i nagradza produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi klientów, spełniają oczekiwania rynku europejskiego.
Karta Inteligo Visa Electron z Sercem jest kartą typu affinity. Część dochodów banku, z dokonywanych przez posiadacza karty transakcji bezgotówkowych, przekazywana jest na rzecz Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca prowadzonego kierowanego przez prof. Zbigniewa Religę.
– Jesteśmy dumni, że karta Inteligo Visa Electron z Sercem została uhonorowana kolejną już nagrodą i została doceniona nie tylko przez posiadaczy konta Inteligo, ale także przez niezależne instytucje i organizacje. Sukces naszej karty jest wynikiem połączenia w jednym produkcie dwóch funkcji: nowoczesnego i niezawodnego środka płatniczego oraz możliwości wsparcia ważnych społecznie celów. – mówi Konrad Korobowicz, Prezes Inteligo Financial Services S.A.
Karta Inteligo Visa Electron z Sercem posiada identyczną funkcjonalność płatniczą jak podstawowa karta Inteligo Visa Electron, m.in. umożliwia dokonanie transakcji nie tylko w sklepie czy bankomacie, ale także przez telefon, jak i Internet. Przy czym jak żadna inna, daje satysfakcję z czynienia pomocy; przekonanie, że uczestniczy się w nieocenionym dla zdrowia i życia Programie. Rzadko bowiem podejmujemy wysiłek regularnego przekazywania datków na cele charytatywne, jeżeli wymaga się od nas zbyt dużego zaangażowania.
Do końca kwietnia 2004 roku przekazano na rzecz Programu ponad 400.000 zł.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.