EUROPRODUKT dla mBanku

Opublikowano: 7 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

mBank został nagrodzony w VI edycji Ogólnopolskiego Konkursu EUROPRODUKT, jako nowoczesny projekt bankowości elektronicznej BRE Banku SA.

EUROPRODUKT to ogólnopolski Program Promocyjno-Gospodarczy organizowany od 2000 roku. Program ten nagradza i promuje produkty, które ze względu na dobrą jakość, nowoczesną technologię, oraz bezpieczeństwo użytkowania zasługują na miano najlepszych.

To kolejna nagroda, jaką mBank otrzymał za pionierski model bankowości elektronicznej. Najważniejszym wyróżnieniem dla mBanku w br. było otrzymanie prestiżowej nagrody Alicja 2003. Jurorzy konkursu nagrodzili mBank za Supermarket Funduszy Inwestycyjnych – innowacyjną usługę, przyjazną społeczeństwu i korzystną dla budżetów domowych.

Obecnie z usług banku korzysta prawie 626 tys. osób. Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła 760 tys.

http://www.mbank.com.pl

Sylwester KozakEUROPRODUKT dla mBanku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.