Evolution Media Net i o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia.
Umowa o współpracy zakłada, że sieć Evolution będzie sprzedawać powierzchnię reklamową w jedenastu serwisach z portfolio o2, w tym sfora.pl, hotmoney.pl, biztok.pl, sfora.biz, autokrata.pl i pudelek.tv.
Łączny zasięg wszystkich serwisów to ponad 2,2 mln użytkowników (RU) i ok. 70 mln PV (Megapanel PBI/Gemius, 01/2012). Umowa z o2 ma dla nas duże znaczenie i charakter strategiczny. Portale i sieci reklamowe postrzegane są raczej jako konkurencja, tym bardziej ważne jest to partnerstwo i tym bardziej podkreśla rosnącą rolę Evolution na rynku reklamy internetowej – mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.
Umowa z siecią Evolution jest dla o2 kontynuacją działań rozpoczętych w 2007 roku polegających na dopuszczaniu sieci reklamowych do niewyłącznej sprzedaży pojedynczych witryn w celu zapewnienia tym projektom nowych źródeł finansowania – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2., która ma w swoim portfelu ponad 60 witryn.
Umowa ma charakter wyłączności sieciowej i została zawarta na czas nieokreślony.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!