Expander wybiera Adv.pl

Opublikowano: 3 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja Adv.pl wygrała konkurs na obsługę e-marketingową Expandera.
„Do konkursu zaprosiliśmy 8  firm, z czego 2 zrezygnowały z powodu  zbyt wysokich wymagań postawionych przez Expandera. Zdecydowaliśmy się na Adv.pl, ponieważ jest to agencja posiadająca bardzo duże kompetencje w zakresie realizacji celów biznesowych instytucji finansowych. Nie bez znaczenia był również fakt, że Adv.pl wykazała się największą kreatywnością, proponując rozwiązania wykraczające poza standardowe rozwiązania e-marketingowe” – mówi Urszula Stankiewicz – dyrektor marketingu Expandera.

Pierwszy etap współpracy dotyczyć będzie stworzenia nowej platformy WWW. Adv.pl jest odpowiedzialna za strategie, architekturę informacji, prototypowanie, warstwę prezentacyjną oraz technologię, w tym również integracje platformy WWW z systemem CRM Expandera.

„Fakty są takie, że posiadamy bardzo duże  doświadczenie w obsłudze e-marketingowej instytucji finansowych. Nasze kompetencje mają swoje źródła we współpracy z takimi Klientami jak: BRE  Bank, Deutsche Bank, GETIN Bank, LUKAS Bank, Bank DnB NORD, PIONEER  PEKAO Investments. Teraz nasze kompetencje budować będą przewagę Expandera” – mówi Konrad Pankiewicz z Adv.pl.

Sylwester KozakExpander wybiera Adv.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.