Express dla MSP

Firma IBM ogłosiła, że pod szyldem Express rozbuduje szerokie portfolio infrastruktury software’owej dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta obejmie produkty IBM o tak uznanych markach jak DB2, Lotus, Tivoli, dołączając do najlepszych rozwiązań WebSphere zaprezentowanych jesienią. Nowa oferta middleware’owa IBM została zaprojektowana i dopasowana cenowo do małych i średnich przedsiębiorstw, aby pomóc im w integrowaniu i zarządzaniu procesami biznesowymi. Rozwiązania te, oparte na otwartych standardach, będą stanowić alternatywę wobec oprogramowania przygotowywanego przez same firmy.

Nowa oferta IBM wspiera firmy średniej wielkości w sprostaniu kluczowym wymaganiom, które stawia biznes elektroniczny, takim jak: zarządzanie danymi, zarządzanie pamięciami masowymi, zdalna współpraca oraz korespondencja elektroniczna. Nowe produkty są przystosowane właśnie do potrzeb sektora MSP w zakresie integrowania prowadzonych działań, takich jak np. zarządzanie finansami, księgowość, relacje z klientami czy obsługa łańcucha dostaw. Oprogramowanie o charakterze otwartym – warstwa pośrednia – jest fundamentem umożliwiającym sprawniejszą i bardziej oszczędną integrację.

Nowe oprogramowanie pozwala również firmom wykorzystać istniejące inwestycje i osiągnąć korzyści płynące z e-biznesu znacznie szybciej niż jest to możliwe w odniesieniu do rozwiązań autorskich. Firmy, które zintegrują wszystkie swoje procesy wewnętrzne, jak również współpracę pomiędzy dostawcami, klientami i pracownikami, zrobią zdecydowany krok w kierunku e-biznesu „na żądanie” (e-business on Demand), i będą w stanie reagować szybko i elastycznie na różnorodne zapotrzebowania ze strony klienta, szanse rynkowe czy zagrożenia zewnętrzne.

„Zaprezentowana oferta IBM Express pomaga także obniżać koszty i usprawniać administrowanie poprzez funkcje autonomic computing takie jak: samokonfiguracja, samonaprawa, samooptymalizacja i samodzielna ochrona, czyli wszystkie zasadnicze cechy, które powinno posiadać środowisko działań na żądanie, aby osiągnąć sukces,” – powiedział Mark Ouellette, wiceprezes IBM ds. marketingu i sprzedaży odpowiedzialny za sektor MSP. „To właśnie te autonomiczne funkcje umożliwiają specjalistom IT skupić się na kluczowych potrzebach z biznesowego punktu widzenia, a nie na zarządzaniu samym systemem”.

http://www.ibm.com/pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top