Facebook aktualizuje strony

Opublikowano: 11 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi:

„Udoskonaliliśmy układ stron na Facebooku”, poinformowali przedstawiciele serwisu społecznościowego. Nowe strony zbliżają się wyglądem i funkcjonalnością do odświeżonych niedawno profili.

W grudniu ubiegłego roku Facebook przypadkowo uruchomił nowy wygląd stron by po chwili powrócić do starego. Dziś zmiany wprowadzane są już oficjalne. Oprócz wyglądu dodano również szereg nowych funkcji.

Nowy layout stron to przede wszystkim zmiana menu po lewej stronie, które teraz pojawia się na górze strony, obok nowego pasku ze zdjęciami, znanego z odświeżonych profili. Zniknął również boks „informacje”, który wyświetlany był po lewej stronie. Po prawej stronie pojawiła się natomiast belka z informacją o administratorach oraz o tym, kto z naszych znajomych lubi stronę.

Facebook aktualizuje strony 1

Oprócz zmian w wyglądzie pojawiły się również dodatkowe opcje dla administratorów. Najważniejszą wydaje się być możliwość dodawania znaczników „Lubię to” i postów na innych stronach w imieniu swojej strony (do tej pory nie było to możliwe, poza stroną autorem komentarzy był zawsze dany administrator). Zarządzający mają także nieco inny widok aktualności – wyświetla im najważniejsze wiadomości ze stron, które polubili.

Pojawił się także nowy filtr „Wszyscy”, który pozwala wyświetlać najbardziej interesujące posty pochodzące od społeczności danej strony na górze aktualności.

O nowym wyglądzie stron administratorzy zostają powiadomieni mailowo. Mogą podejrzeć jak będzie wyglądała ich strona i zdecydować się na wprowadzenie zmian. 10 marca wszystkie strony zostaną automatycznie zaktualizowane.

[Grafika: Mashable.com]

Dawid ZarazińskiFacebook aktualizuje strony

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.