Za niewielką opłatą każdy użytkownik Facebooka będzie mógł wyróżnić dowolną prezentową przez siebie treść. Ma być ona bardziej widoczna dla znajomych danej osoby.
Nowa forma reklamowa jest obecnie testowana na niewielkiej grupie użytkowników. Proponowane są im m.in. różne warianty cenowe usługi. Facebook chce sprawdzić, która wersja może zyskać przychylność użytkowników.
Stale testujemy nowe funkcje na naszej stronie. Ten konkretny test ma zmierzyć zainteresowanie ludzi taką metodą dzielenia się z ich znajomymi – powiedziała serwisowi Stuff Mia Garlick, przedstawicielka Facebooka.
Wyróżnienie treści ma pomóc w dotarciu do większej ilości użytkowników. Z danych Facebooka wynika bowiem, że poszczególne treści publikowane przez użytkowników trafiają średnio tylko do 12 proc. ich znajomych.
Testowana forma jest przeznaczona tylko dla użytkowników prywatnych. Nie mogą z niej skorzystać właściciele stron (fanpage).
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!