Facebook testuje nową formę reklamową – wyróżnienie postów użytkowników

Opublikowano: 11 maja 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Za niewielką opłatą każdy użytkownik Facebooka będzie mógł wyróżnić dowolną prezentową przez siebie treść. Ma być ona bardziej widoczna dla znajomych danej osoby.

Nowa forma reklamowa jest obecnie testowana na niewielkiej grupie użytkowników. Proponowane są im m.in. różne warianty cenowe usługi. Facebook chce sprawdzić, która wersja może zyskać przychylność użytkowników.

Facebook testuje nową formę reklamową – wyróżnienie postów użytkowników 1

Stale testujemy nowe funkcje na naszej stronie. Ten konkretny test ma zmierzyć zainteresowanie ludzi taką metodą dzielenia się z ich znajomymi – powiedziała serwisowi Stuff Mia Garlick, przedstawicielka Facebooka.

Wyróżnienie treści ma pomóc w dotarciu do większej ilości użytkowników. Z danych Facebooka wynika bowiem, że poszczególne treści publikowane przez użytkowników trafiają średnio tylko do 12 proc. ich znajomych.

Testowana forma jest przeznaczona tylko dla użytkowników prywatnych. Nie mogą z niej skorzystać właściciele stron (fanpage).

Dawid ZarazińskiFacebook testuje nową formę reklamową – wyróżnienie postów użytkowników

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.