Facebook testuje nową formę reklamową – wyróżnienie postów użytkowników

Za niewielką opłatą każdy użytkownik Facebooka będzie mógł wyróżnić dowolną prezentową przez siebie treść. Ma być ona bardziej widoczna dla znajomych danej osoby.

Nowa forma reklamowa jest obecnie testowana na niewielkiej grupie użytkowników. Proponowane są im m.in. różne warianty cenowe usługi. Facebook chce sprawdzić, która wersja może zyskać przychylność użytkowników.

Facebook testuje nową formę reklamową – wyróżnienie postów użytkowników 1

Stale testujemy nowe funkcje na naszej stronie. Ten konkretny test ma zmierzyć zainteresowanie ludzi taką metodą dzielenia się z ich znajomymi – powiedziała serwisowi Stuff Mia Garlick, przedstawicielka Facebooka.

Wyróżnienie treści ma pomóc w dotarciu do większej ilości użytkowników. Z danych Facebooka wynika bowiem, że poszczególne treści publikowane przez użytkowników trafiają średnio tylko do 12 proc. ich znajomych.

Testowana forma jest przeznaczona tylko dla użytkowników prywatnych. Nie mogą z niej skorzystać właściciele stron (fanpage).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top