Facebook wprowadza nowy format reklamowy: wpisy sponsorowane. Pojawiać mają się bezpośrednio w kanale aktualności użytkownika. Serwis obiecuje jednak, że nie będą zbyt nachalne.
Wpisów reklamowych ma nie być dużo – jedna dziennie. Mają być również oznaczone jako „sponsorowane”. Zamknąć będzie można je za pomocą krzyżyka zlokalizowanego w ich prawym górnym rogu.
Facebook nie chce irytować swoich użytkowników, dlatego na tego typu reklamy nakłada szereg ograniczeń. Wpisy sponsorowane mogą zawierać na przykład komunikaty ze stron, które dany użytkowników wcześniej polubił. Właściciele stron mogą też zabiegać o nowych fanów, promując aktywność znajomych lubiących wpisy z danej strony. Wpisy sponsorowane z danego fanpage’a pojawiać mają się więc w aktualnościach użytkowników, których znajomi dokonali interakcji z tą stroną (np. polubili jakąś treść).
To nie pierwszy raz, kiedy reklamy pojawiają się w aktualnościach użytkowników. Podobną działania Facebook podejmował w latach 2006-2009. Tego typu przekazy zniknęły wraz z pojawianiem się reklam (np. zdarzeń sponsorowanych) w prawej kolumnie serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.