Wprowadzając usługę Premium, Facebook uczynił kolejny krok do uspołecznienia działalności marketingowców. Już niebawem specjaliści ds. reklamy otrzymają do ręki narzędzia, dzięki którym będą mogli tworzyć jeszcze trwalsze relacje pomiędzy marką, a klientami.
Podczas konferencji Facebook Marketing (FMC) ogłoszono wprowadzenie nowej usługi dla firm opatrzonej nazwą „Facebook Premium”. Celem wdrożenia usługi jest umożliwienie marketingowcom lepszego promowanie marek. Będą one mogły wchodzić w interakcje z użytkownikami, w taki sam sposób, jak teraz znajomi i rodzina. Marki otrzymają nowe narzędzie o nazwie Rich Generator, tworzące na stronie treść, która dotrze do co najmniej 75 proc. fanów.
Facebookowe reklamy będą pojawiały się w głównym kanale, na komputerach i urządzeniach mobilnych. Będą widoczne pośród standardowych postów pisanych przez znajomych. Nawet po wylogowaniu się z serwisu użytkownik będzie je widział – na stronach oraz w prawym panelu bocznym.
Facebook już teraz jest atrakcyjną powierzchnią reklamową i umożliwia marketerom targetowanie reklam do określonej grupy użytkowników. „Facebook Premium” zmienić ma wymiar łączenia ludzi, ale nie pomiędzy sobą, a tylko z markami i wielkimi firmami. To już kolejna po wpisach sponsorowanych pojawiających się w aktualnościach użytkownika, rozbudowa reklamowej funkcji Facebooka.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.