Wprowadzając usługę Premium, Facebook uczynił kolejny krok do uspołecznienia działalności marketingowców. Już niebawem specjaliści ds. reklamy otrzymają do ręki narzędzia, dzięki którym będą mogli tworzyć jeszcze trwalsze relacje pomiędzy marką, a klientami.
Podczas konferencji Facebook Marketing (FMC) ogłoszono wprowadzenie nowej usługi dla firm opatrzonej nazwą „Facebook Premium”. Celem wdrożenia usługi jest umożliwienie marketingowcom lepszego promowanie marek. Będą one mogły wchodzić w interakcje z użytkownikami, w taki sam sposób, jak teraz znajomi i rodzina. Marki otrzymają nowe narzędzie o nazwie Rich Generator, tworzące na stronie treść, która dotrze do co najmniej 75 proc. fanów.
Facebookowe reklamy będą pojawiały się w głównym kanale, na komputerach i urządzeniach mobilnych. Będą widoczne pośród standardowych postów pisanych przez znajomych. Nawet po wylogowaniu się z serwisu użytkownik będzie je widział – na stronach oraz w prawym panelu bocznym.
Facebook już teraz jest atrakcyjną powierzchnią reklamową i umożliwia marketerom targetowanie reklam do określonej grupy użytkowników. „Facebook Premium” zmienić ma wymiar łączenia ludzi, ale nie pomiędzy sobą, a tylko z markami i wielkimi firmami. To już kolejna po wpisach sponsorowanych pojawiających się w aktualnościach użytkownika, rozbudowa reklamowej funkcji Facebooka.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.