Facebook oferuje marketing w wersji premium

Wprowadzając usługę Premium, Facebook uczynił kolejny krok do uspołecznienia działalności marketingowców. Już niebawem specjaliści ds. reklamy otrzymają do ręki narzędzia, dzięki którym będą mogli tworzyć jeszcze trwalsze relacje pomiędzy marką, a klientami.

Facebook oferuje marketing w wersji premium 1

Podczas konferencji Facebook Marketing (FMC) ogłoszono wprowadzenie nowej usługi dla firm opatrzonej nazwą „Facebook Premium”.  Celem wdrożenia usługi jest umożliwienie marketingowcom lepszego promowanie marek. Będą one mogły wchodzić w interakcje z użytkownikami, w taki sam sposób, jak teraz znajomi i rodzina. Marki otrzymają nowe narzędzie o nazwie Rich Generator, tworzące na stronie treść, która dotrze do co najmniej 75 proc. fanów.

Facebookowe reklamy będą pojawiały się w głównym kanale, na komputerach i urządzeniach mobilnych. Będą widoczne pośród standardowych postów pisanych przez znajomych. Nawet po wylogowaniu się z serwisu użytkownik będzie je widział – na stronach oraz w prawym panelu bocznym.

Facebook już teraz jest atrakcyjną powierzchnią reklamową i umożliwia marketerom targetowanie reklam do określonej grupy użytkowników. „Facebook Premium” zmienić ma wymiar łączenia ludzi, ale nie pomiędzy sobą, a tylko z markami i wielkimi firmami. To już kolejna po wpisach sponsorowanych pojawiających się w aktualnościach użytkownika, rozbudowa reklamowej funkcji Facebooka.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry