Wprowadzając usługę Premium, Facebook uczynił kolejny krok do uspołecznienia działalności marketingowców. Już niebawem specjaliści ds. reklamy otrzymają do ręki narzędzia, dzięki którym będą mogli tworzyć jeszcze trwalsze relacje pomiędzy marką, a klientami.
Podczas konferencji Facebook Marketing (FMC) ogłoszono wprowadzenie nowej usługi dla firm opatrzonej nazwą „Facebook Premium”. Celem wdrożenia usługi jest umożliwienie marketingowcom lepszego promowanie marek. Będą one mogły wchodzić w interakcje z użytkownikami, w taki sam sposób, jak teraz znajomi i rodzina. Marki otrzymają nowe narzędzie o nazwie Rich Generator, tworzące na stronie treść, która dotrze do co najmniej 75 proc. fanów.
Facebookowe reklamy będą pojawiały się w głównym kanale, na komputerach i urządzeniach mobilnych. Będą widoczne pośród standardowych postów pisanych przez znajomych. Nawet po wylogowaniu się z serwisu użytkownik będzie je widział – na stronach oraz w prawym panelu bocznym.
Facebook już teraz jest atrakcyjną powierzchnią reklamową i umożliwia marketerom targetowanie reklam do określonej grupy użytkowników. „Facebook Premium” zmienić ma wymiar łączenia ludzi, ale nie pomiędzy sobą, a tylko z markami i wielkimi firmami. To już kolejna po wpisach sponsorowanych pojawiających się w aktualnościach użytkownika, rozbudowa reklamowej funkcji Facebooka.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!