Wprowadzając usługę Premium, Facebook uczynił kolejny krok do uspołecznienia działalności marketingowców. Już niebawem specjaliści ds. reklamy otrzymają do ręki narzędzia, dzięki którym będą mogli tworzyć jeszcze trwalsze relacje pomiędzy marką, a klientami.
Podczas konferencji Facebook Marketing (FMC) ogłoszono wprowadzenie nowej usługi dla firm opatrzonej nazwą „Facebook Premium”. Celem wdrożenia usługi jest umożliwienie marketingowcom lepszego promowanie marek. Będą one mogły wchodzić w interakcje z użytkownikami, w taki sam sposób, jak teraz znajomi i rodzina. Marki otrzymają nowe narzędzie o nazwie Rich Generator, tworzące na stronie treść, która dotrze do co najmniej 75 proc. fanów.
Facebookowe reklamy będą pojawiały się w głównym kanale, na komputerach i urządzeniach mobilnych. Będą widoczne pośród standardowych postów pisanych przez znajomych. Nawet po wylogowaniu się z serwisu użytkownik będzie je widział – na stronach oraz w prawym panelu bocznym.
Facebook już teraz jest atrakcyjną powierzchnią reklamową i umożliwia marketerom targetowanie reklam do określonej grupy użytkowników. „Facebook Premium” zmienić ma wymiar łączenia ludzi, ale nie pomiędzy sobą, a tylko z markami i wielkimi firmami. To już kolejna po wpisach sponsorowanych pojawiających się w aktualnościach użytkownika, rozbudowa reklamowej funkcji Facebooka.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.