Trwają przygotowania do pierwszego w Polsce Festiwalu Filmów Wirusowych VirNick 2009. Organizator-krakowska agencja DATA Public Relations chce w pełni ukazać zjawisko a także fenomen „Virali” oraz ich mechanizmy oddziaływania na współczesne społeczeństwo.
Film wirusowy zwany „Viralem” to klip video, który charakteryzuje się dużą dawką humoru, maksymalnym wykorzystaniem obrazu i dźwięku, często wywołuje skrajne emocje. „Virale” zyskują popularność poprzez udostępnianie i rozpowszechnianie ich w Internecie za pomocą poczty e-mail, komunikatorów, serwisów internetowych (najpopularniejszy YouTube). Są coraz częściej wykorzystywane jako skuteczne narzędzie marketingowe.
„Chcemy, aby festiwal był nie tylko przeglądem najlepszych filmów, ale przede wszystkim by stał się miejscem corocznych spotkań autorów „Virala”, którzy tworzą całe społeczności, a są w większości anonimowi” – mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek – pomysłodawczyni festiwalu.
Wiadomo, że filmy oceniane będą w dwóch kategoriach: amatorskiej i profesjonalnej, w tej drugiej będą mogły brać udział m.in.: agencje reklamowe, interaktywne i PR.
Już wkrótce pojawi się strona internetowa www.virnick.pl, gdzie będzie można znaleźć więcej szczegółów dotyczących festiwalu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.