FFCreation przygotowała kampanię internetową kredytu AutoOkazja dla GE Money Bank. Kampania ma podwójny charakter: promocyjno-wizerunkowy oraz informacyjno–sprzedażowy. Kampania promocyjna opiera się przede wszystkim na współpracy z portalem www.trader.pl oraz pozycjonowaniu marki w wyszukiwarkach.
Współpraca partnerska z portalem Trader polegała na sponsorowaniu przez GE ogłoszeń przez pierwszy tydzień każdego miesiąca, gdzie pojawiały się przygotowane przez FFCreation formy reklamowe. W pozostałym okresie poprzez kreacje promowany był produkt i jego zalety.
W ramach realizacji kampanii informacyjnej FFCreation stworzyła mikrowitrynę, mającą pomóc w zbudowaniu świadomości marki ułatwiającej potencjalnemu klientowi otrzymanie w łatwy sposób informacji o kredycie. Znajdujący się tam również formularz rejestracji, umożliwia szybkie pozyskanie kontaktu klienta z konsultantem banku.
Na mikrowitrynie pojawia się również animacja prezentująca w kilku prostych krokach jak otrzymać kredyt AutoOkazja. Mikrowytryna to „landing site” dla kampanii. Przekierowuje potencjalnego klienta wprost do miejsca, gdzie może uzyskać potrzebne informacje, bez konieczności odwiedzania strony korporacyjnej Banku.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.