Ruszyła kolejna produkcja agencji FFCreation dla Nike Poland.
www.sciezkibiegowe.pl to już druga odsłona coraz bardziej popularnego serwisu internetowego przeznaczonego przede wszystkim dla biegaczy, promującego Ścieżki Biegowe Nike.
Podczas prac projektowych nad stroną położono duży nacisk na estetykę grafiki i funkcjonalność strony. Ważne również było nawiązanie do międzynarodowej strony www.nikerunning.com.
Odwiedzający tę stronę mogą nie tylko zapoznać się z terminami zajęć prowadzonych na Ścieżkach Biegowych Nike (w tym roku jest to 28 ścieżek w kilku miastach), ale również dzięki specjalnej aplikacji „Przypominacz” na pewno będą o tych terminach pamiętać. W serwisie znajduje się również miejsce na programy treningowe dla „indywidualistów”, przedstawienie najnowszej kolekcji Nike dla biegaczy, porady trenerów, czy informacje o konkursie jaki rusza w tym roku na ścieżkach treningowych.
Start nowych Ścieżek Biegowych będzie komunikowany poprzez kampanię na portalach poświęconych tematyce sportowej.
Wcześniejsze produkcje FFCration dla Nike to szereg kampanii internetowych, serwis Ścieżki biegowe Nike 2006 Run Warsaw 2005 i Run Warsaw 2006.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.