Globalny dostawca usług internetowych, ogłosił zawarcie umowy z Filmweb.pl, pozwalającej spółce medialnej na umieszczanie recenzji oraz zapowiedzi filmowych na AOL.pl, świeżo udostępnionej stronie internetowej, stworzonej dla polskich użytkowników.
Strona AOL Polska, oddana do użytku 12 grudnia 2007 roku, oferuje darmowe konta e-mail, komunikator internetowy AOL (AIM – AOL instant messaging), AOL Video, AOL Foto, Winamp Media Player, jako dodatek do informacyjnej zawartości portalu, w tym działów wiadomości oraz sport. Winamp oraz inne produkty i usługi AOL mają w Polsce ponad trzy miliony użytkowników miesięcznie. Filmweb będzie dostarczał treści dla kanału „Kino” na AOL.pl.
„Cieszymy się, że światowy gracz zdecydował się na współpracę z Filmweb.pl. Nasz serwis wyrobił sobie silną markę, którą docenił AOL. Jesteśmy dumni z tego, że tysiące naszych zarejestrowanych użytkowników buduje i rozwija olbrzymią bazę informacji filmowych, którą od teraz mamy zaszczyt udostępniać na obydwu serwisach” – mówi Artur Gortych, prezes Omnigence.
Umowa o udostępnieniu treści została podpisana przez Filmweb oraz AOL 5 listopada 2007 roku.
„Pozycja Filmweb.pl na polskim rynku jako największej bazy informacji o filmach i ludziach filmu jest niekwestionowana. Chcąc współpracować z najlepszymi i wiarygodnymi dostawcami treści nie mieliśmy wątpliwości, że Filmweb.pl będzie dobrym wyborem” – mówi Dana Dunne, CEO AOL na Europę.
Wejście na polski rynek jest częścią strategii rozwoju AOL w Europie. Do 2009 roku AOL planuje obsługiwać 17 różnych europejskich rynków. Ekspansja AOL na nowe rynki rozpoczęła się w styczniu otwarciem portalu dedykowanemu użytkownikom w Austrii. Od tego czasu AOL oddał do użytku portale w Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, a teraz w Polsce. Polska jest pierwszym krajem Europy Centralnej, uwzględnionym przez AOL w swoim programie rozwoju.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.