AdAction uruchomiło pierwszą w Polsce sieć reklamy w grach flash – FlashAds. Oferta AdAction skierowana jest do twórców gier, wydawców serwisów internetowych, którzy zainteresowani są prezentacją gier na swoich stronach oraz do reklamodawców.
FlashAds to pierwsza tego typu polska sieć reklamowa. Nośnikiem reklamy są coraz popularniejsze wśród internautów gry flash. Reklamy wyświetlane są na kilka sposobów. Pierwszym jest emisja przed rozpoczęciem gry (pre-roll) – użytkownik musi obejrzeć krótką reklamę, aby móc zagrać w grę. Drugim rodzajem jest emisja w trakcie (in-game), na przykład po ukończeniu jakiegoś etapu gry. Ostatnia forma emisji reklamy to reklama na koniec gry, na przykład pod tablicą wyników.
– Reklamy są wyświetlane nieinwazyjnie i nie denerwują graczy. Poza tym pozwalają dotrzeć z przekazem w jednym z najlepszych momentów, podczas relaksu, w przerwie pomiędzy kolejnymi zadaniami w ciągu dnia. Taka reklama świetnie nadaje się zarówno do kampanii wizerunkowych, jak i sprzedażowych, a FlashAds pozwala na emisję wielu formatów, od prostych reklam flash po zaawansowane reklamy video. – mówi Tomasz Glinka, dyrektor sieci FlashAds.
Gry w których emitowane są reklamy pogrupowane są w kategorie tematyczne i pod kątem gracza. Pozwala to na dopasowanie reklam do grupy celowej pod względem wieku, płci czy zainteresowań. Wśród aktualnych partnerów-wydawców sieci są takie serwisy jak Radio ESKA, Poszkole, Murator i Super Express.
– Zapraszamy do współpracy zarówno twórców gier, deweloperów, którzy chcą zarabiać na tworzonych przez siebie grach, jak i wydawców, czyli serwisy internetowe, które będą na swoich stronach umieszczać gry z sieci FlashAds. Każdy z wydawców ma swoje konto w systemie, a każda emisja oznacza zasilenie tego konta konkretną kwotą. – dodaje Tomasz Glinka.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.