Należący do Yahoo! serwis społecznościowy Flickr umożliwia użytkownikom chwalenie się swoimi zdjęciami. Jednak już niedługo internauci zyskają możliwość publikowania w witrynie także plików wideo – podał TechCrunch.
Flickr istnieje od lutego 2004 – czyli o rok dłużej niż YouTube. Początkowo był własnością kanadyjskiej firmy Ludicorp. W marcu 2005 został przejęty przez amerykańską korporację Yahoo! Przekształcił się w jeden z najpopularniejszych serwisów hostujących zdjęcia.
Użytkownicy już od dawna domagali się obsługi materiałów wideo. W maju 2007 jeden z założycieli FlickraStewart Butterfield obiecywał, że taka funkcja zostanie wprowadzona niedługo. Podobne informacje pojawiły się w sierpniu i… nic się nie zmieniło.
Teraz sprawa wróciła. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Flickr Video pojawi się już w przeciągu następnych trzech tygodni. Opóźnienie jest skutkiem długiej dyskusji, która miała ustalić czym nowa usługa będzie różnić się od YouTube. I choć sztab prasowy Yahoo! na razie niczego nie potwierdza, tym razem plotki mogą okazać się prawdą.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.