Flo’folio – portfolio na światowym poziomie

Opublikowano: 6 czerwca 2011. Kategoria: Startupy. Tagi: ,

Twórcy Flo’folio oferują możliwość tworzenia stron z własnym portfolio zdjęć lub filmów. Potencjalnych klientów chcą przekonać wysoką jakością wykonania serwisu oraz intuicyjnym panelem zarządzania portfolio. Zapraszamy do naszej recenzji!

Flo’folio jest platformą, która umożliwia tworzenie własnego portfolio zdjęć i filmów. Obecnie z serwisu korzysta około 100 zarejestrowanych użytkowników. Są to głównie fotografowie, agencje modelek, wizażyści, agencje fotograficzne, modele i modelki, graficy.

Pomysł na serwis narodził się już kilka lat temu podczas rozmów z zaprzyjaźnionym fotografem. Od tamtej pory trwały prace koncepcyjne oraz przygotowanie do uruchomienia usługi.

Tym, co wyróżniać ma projekt od konkurencji jest – jak przekonują twórcy – design na światowym poziomie oraz intuicyjny panel do zarządzania portfolio.

To właśnie wykonaniem serwisu chcemy przekonywać naszych potencjalnych klientów – mówi nam Łukasz Zmywaczyk, współtwórca projektu.

Flo'folio - portfolio na światowym poziomie 1

Flo’folio umożliwia użytkownikom umieszczenie posiadanego portfolio w domenie wybrananazwa.flofolio.com lub podpięcie własnej domeny. Kolekcje wyświetlane mogą być w czterech różnych szablonach. Jest również opcja zamówienia szablonu na życzenie, dopracowanego do konkretnych potrzeb klienta. Koszt to 10 tys. zł.

Serwis umożliwia podzielenie zdjęć i filmów na katalogi oraz podkatalogi. Dodawać można również katalogi tekstowe np. w postaci zakładki „o mnie” czy „kontakt”. Użytkownicy uzyskują także dostęp do statystyk odsłon stworzonej strony oraz możliwość dodania kodu JavaScript.

Wyróżnikiem Flo’folio ma być również dostępność API, oferującego możliwość integracji z istniejącymi systemami. Takie rozwiązanie przydaje się firmom, które mają np. odpowiednie zasoby do stworzenia własnego szablonu strony.

Serwis zarabiać ma na sprzedaży abonamentu. Przewidziane zostały dwie opcje. Konto podstawowe, które zawierać będzie ograniczenia co do ilości możliwych do wczytania zdjęć, kosztować ma 600 zł netto rocznie. Profil w wersji „pro” nie będzie zawierał ograniczeń i kosztować ma 1000 zł netto rocznie. Cenniki mają wkrótce pojawić się na stronie Flo’folio. Twórcy nie przewidują wyświetlania reklam.

Flo'folio - portfolio na światowym poziomie 2

Plany na najbliższą przyszłość?

Dokończenie spraw organizacyjnych i prawnych, regulaminu serwisu – to w tym miesiącu. Później rozkręcenie sprzedaży w Polsce, a następnie na zachodnich rynkach – mówi Łukasz Zmywaczyk. Z szacunków twórców projektów wynika, że w Polsce mogą sprzedać do 1,5 tys. abonamentów. Chcą skupić się jednak na rynkach zachodnich, zwłaszcza USA.

To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.

wystartowali.plFlo’folio – portfolio na światowym poziomie

Podziel się!

O autorze

wystartowali