Fortuna – nowy serwis produktowy

Opublikowano: 9 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Serwis marki Fortuna to już drugi projekt zrealizowany wspólnie przez firmę Agros Nova i agencję OS3 multimedia. Strona fortuna.com.pl to nie tylko prezentacja każdej z linii produktów Fortuny, ale także internetowy poradnik, jak żyć zdrowo, energetycznie i aktywnie.

„Postanowiliśmy wyjść poza ramy standardowej promocji i w ciekawy sposób dotrzeć do ludzi aktywnych i dbających o zdrowie. Stąd w serwisie bardzo bogaty dział poświęcony urodzie, ćwiczeniom i odżywianiu. Chcieliśmy dać naszym klientom coś więcej niż tylko internetową prezentację produktów Fortuny, które kupują. Zależało nam by zachęcić ich do częstszego odwiedzania serwisu i pokazać jak doskonałym uzupełnienie witamin są nasze soki. Pomogło nam w tym doświadczenie i pomysły agencji, która zdobyła dla nas zawartość merytoryczną działu „Żyj zdrowo” nawiązując współpracę z ciekawymi partnerami.” – powiedział Andrzej Misiak, młodszy kierownik marki w firmie Agros Nova.

Na stronie znajdziemy między innymi dział poświęcony historii marki, sekcję „produkty” prezentującą wszystkie linie produktów Fortuna – Karotka, Fruitmil, Minerado, a także działy: żyj zdrowo i rozrywka.

W części dla aktywnych serwis proponuje diety, ćwiczenia, ciekawostki, alfabet witamin i minerałów, maseczki, porady, a także kalkulator kalorii dla dbających o linię. Dział „Żyj zdrowo” powstał we współpracy z „Poradnikiem Domowym”, który udostępnił część swoich publikacji oraz instruktorem Tai Chi Mariuszem Sroczyńskim ze Szkoły Tai Chi Chuan YMAA Warszawa.

Kreacja nawiązuje bezpośrednio do założeń, że serwis jest energetyczny, optymistyczny, bardzo radosny i ciepły. Wykorzystane kolory to nasycone barwy lata i soczystych owoców – jabłek, truskawek, pomarańczy, malin, brzoskwini. Bogata zawartość merytoryczna została przejrzyście poukładana w wyraźnie wyselekcjonowanych działach, co ułatwia poruszanie się po stronie i skraca czas poszukiwania informacji do minimum.

„Z firmą Agros Nova współpracujemy już ponad pół roku tworząc razem kolejne serwisy. Taka współpraca pozwala nam dokładnie poznać wymagania klienta, zrozumieć jego potrzeby i dobrać optymalne narzędzia, by skutecznie promować jego produkty w sieci. Podobnie jak przy projektowaniu serwisu pysio.pl skoncentrowaliśmy się na zbudowaniu strony, która zaciekawi nie tylko ze względu na prezentację produktów, ale pokaże, że firmie zależy na promowaniu konkretnego stylu życia. W przypadku Fortuny mamy do czynienia z marką, która zachęca do aktywnego i zdrowego spędzania czasu, pełnego naturalnej energii płynącej z soków Fortuny.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.

http://www.fortuna.com.pl

Sylwester KozakFortuna – nowy serwis produktowy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.