Fortuna – marka soków, należąca do Agros Nova przystąpiła do ogólnopolskiej akcji promocji soków pomidorowych i wielowarzywnych. Telewizyjną kampanię reklamową będzie odbywać się pod hasłem: Fortuna w Twoich rękach. Ambasadorką marki i bohaterką 30-sekundowego spotu telewizyjnego jest wschodząca gwiazda polskiego himalaizmu – Kinga Baranowska.
„W górach, jak w życiu. Każda, nawet najmniejsza decyzja, ma znaczenie” – mówi w reklamie Kinga Baranowska, zachęcając do picia soków Fortuny, bo Fortuna daje pewność najlepszego wyboru i gwarancję jakości. Dzięki starannie dobranym odmianom pomidorów i warzyw oraz właściwemu momentowi ich zbiorów, soki pomidorowe i wielowarzywne Fortuny mają wyjątkowy smak.
Kampania adresowana jest do ludzi młodych, ambitnych, realizujących swe życiowe cele, racjonalnie podejmujących decyzje i z przekonaniem sięgających po produkty najwyższej jakości.
„Start kampanii nieprzypadkowo zaplanowany został na początek października, kiedy rozpoczyna się charakterystyczny dla tej kategorii produktowej jesienno – zimowy wzrost sprzedaży.” – wyjaśnia Andrzej Łęgosz, dyrektor kategorii soków, nektarów i napojów. – „Agros Nova dzięki marce Fortuna jest drugim producentem soków warzywnych w Polsce, z udziałami przekraczającymi 22% (wartościowo). W ubiegłym roku przy sprzedaży ok. 35 mln litrów wartość tej kategorii przekroczyła 118 mln zł. Liczymy, że dzięki kampanii odnotujemy znaczący wzrost sprzedaży pomidorowej Fortuny.”
Kampanię FORTUNY stworzyła agencja Witolda Szrama – WTS.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.