Biuro Reklamy Fotka.pl zostało oficjalnie przekształcone w Biuro Reklamy Społeczności.pl zajmujące się kompleksową obsługą klientów korzystających z oferty reklamowej kluczowych serwisów społecznościowych w Polsce.
– Uruchomienie sieci Społeczności.pl zostało pozytywnie odebrane przez rynek. Dlatego postanowiliśmy wszystkie działania naszego biura skupić wokół sieci – mówi Joanna Nieminuszczy, Sales Director Społeczności.pl.
W ofercie reklamowej biura, obok kampanii zasięgowych oraz kampanii rozliczanych za kliknięcia, znajdują się również niestandardowe kampanie, w których biuro specjalizuje się od lat. Realizowane są na wiodących serwisach społecznościowych w sieci reklamowej. Bazując na wieloletnim doświadczeniu dotychczasowego biura, w grudniu 2009 r. uruchomiona została sieć reklamowa Społeczności.pl. Obejmuje ona 11 wiodących polskich serwisów m.in. Fotka.pl, Goldenline.pl, Grono.net, Świstak.pl, Demotywatory.pl, Ściąga.pl.
– Największym atrybutem sieci jest doświadczony zespół, który zapewnia profesjonalne doradztwo na każdym etapie kampanii – od momentu planowania, dobór mediów, poprzez wdrożenie do momentu rozliczenia kampanii – argumentuje Joanna Nieminuszczy – Dzięki temu klient ma możliwość zaplanowania spójnej kampanii reklamowej w kilku mediach społecznościowych w jednym miejscu – dodaje Nieminuszczy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.