Serwis Fotka.pl uruchomił radio internetowe z myślą o dotychczasowych jak i nowych użytkownikach witryny. Mimo ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej już w pierwszym miesiącu działalności 'Radio Fotka’ stało się jedną z najpopularniejszych stacji w polskim internecie.
Stacja radiowa to kolejny element służący rozbudowie społeczności wokół serwisu Fotka.pl umożliwiającego ocenianie zdjęć oraz zawieranie znajomości. Dotychczasowe elementy skupiające internautów czyli czat i forum nadal pozostają w centrum uwagi, radio ma być usługą dla nich komplementarną. 'Własna stacja radiowa pozwala nam być jeszcze bliżej użytkowników – nietrudno wyobrazić sobie sytuację w której internauci zamawiają ulubione utwory lub wysyłają pozdrowienia aby po kilku chwilach usłyszeć je na antenie. To świetne narzędzie do trwałego związania użytkownika ze stroną’ – mówi Andrzej Zalewski, odpowiedzialny za uruchomienie i prowadzenie Radia Fotka. Zalewski zdobywał doświadczenie jako współtwórca Megastacji, jednej z pierwszych tego typu inicjatyw w Polsce.
Popularność Radia Fotka przeszła najśmielsze oczekiwania – w chwili obecnej jest już na 25 miejscu w rankingu najczęściej wybieranych stacji na świecie prowadzonym przez serwis Shoutcast.com. Pozycja radia może się jeszcze bardziej poprawić tuż po okresie wakacyjnym – w chwili obecnej okres letni traktowany jest bardziej jako sprawdzian dla twórców stacji.
'Badamy oczekiwania słuchaczy i ich preferencje – choć serwis nie działa na pełnych obrotach możemy już mówić o małym sukcesie. Wykorzystujemy ten czas na dopracowanie formuły radia oraz promowanie go na arenie polskiego Internetu.’ – mówi Andrzej Zalewski.
'Radio Fotka jako jedyna stacja w polskim internecie jest sformatowana pod względem muzycznym, nie usłyszymy tutaj żadnej 'niechcianej’ piosenki’ – mówi Tomasz Dziakowski odpowiedzialny za format muzyczny stacji. Radio Fotka to zdecydowany mix dwóch formatów (CHR + AC), co jest niespotykane w radiach FM. 'Połączenie dwóch formatów było niejako eksperymentem, który jak widać odnosi sukces. Zdecydowaliśmy się na połączenie dwóch formatów, aby dotrzeć nie tylko do samej młodzieży, ale także do starszych osób słuchających radia’ – mówi Dziakowski.
Obecna infrastruktura 'Radia Fotka’ jest w stanie obsłużyć do 1100 słuchaczy jednocześnie. W chwili obecnej możliwości te wykorzystane są w ok. 60% co powinno wystarczyć na kilka tygodni działalności. Stacja jako jedna z nielicznych nadaje całkowicie legalnie – ma umowę z ZAIKSem, więc każdy utwór na antenie jest odtwarzany zgodnie z prawem.
Serwis Fotka.pl to obecnie ponad 610 tysięcy kont, 400 tysięcy zdjęć internautów oraz ponad 790 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie. Aktywność internautów na tej stronie należy do rekordowych w polskim internecie: średnia sesja trwa 21 minut podczas których wyświetlanych jest ponad 25 stron (co daje ponad 100 milionów odsłon miesięcznie). Na czacie w szczytowych momentach przebywa ponad 140 osób, co sprawia, że popularniejsze są tylko czaty na głównych portalach.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.