Do grona wydawców, którzy rozpoczęli korzystanie z darmowego systemu do e-mail marketingu Inis, dołączyły kolejne serwisy. Są to witryny skupione w grupie Medousa, takie jak SMS.pl, Fotosik.pl czy Supergry.pl. Odwiedza je co miesiąc w sumie ponad 3 miliony użytkowników, a liczba obsługiwanych poprzez system Inis baz adresów e-mail przekracza 1,2 miliona.
W ciągu niecałych ośmiu miesięcy od rozpoczęcia działalności korzystanie z Inisa rozpoczęło kilkadziesiąt witryn, które gromadzą w swoich bazach ponad 3 miliony adresów e-mail. Wydawcy mają dzięki temu możliwość wysyłania swoich newsletterów i mailingów zupełnie za darmo, a także zyskali dodatkowe źródło dochodu dzięki kampaniom e-mailingowym zlecanym przez Inisa.
– Medousa to kolejny duży wydawca, który zdecydował się korzystać z Inisa. Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z tą firmą, zwłaszcza, że projekty, które prowadzi, cieszą się niesłabnącą popularnością. Jestem przekonany, że nasze współdziałanie będzie bardzo korzystne dla obu stron – powiedział Roman Grygierek, brand manager w Inis sp. z o.o.
Zadowolenia nie kryje również Agata Górny z Medousy, która podkreśla zalety systemu Inis. – Dzięki Inis możemy szybko i sprawnie realizować kampanie promocyjne i komunikować się z użytkownikami naszych serwisów. System jest prosty, przejrzysty i intuicyjny – korzystamy z niego od niedawna, ale już przypadł nam do gustu – stwierdziła.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.