Fotosik.pl i SMS.pl wśród nowych użytkowników Inisa

Opublikowano: 18 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Do grona wydawców, którzy rozpoczęli korzystanie z darmowego systemu do e-mail marketingu Inis, dołączyły kolejne serwisy. Są to witryny skupione w grupie Medousa, takie jak SMS.pl, Fotosik.pl czy Supergry.pl. Odwiedza je co miesiąc w sumie ponad 3 miliony użytkowników, a liczba obsługiwanych poprzez system Inis baz adresów e-mail przekracza 1,2 miliona.

 

 

W ciągu niecałych ośmiu miesięcy od rozpoczęcia działalności korzystanie z Inisa rozpoczęło kilkadziesiąt witryn, które gromadzą w swoich bazach ponad 3 miliony adresów e-mail. Wydawcy mają dzięki temu możliwość wysyłania swoich newsletterów i mailingów zupełnie za darmo, a także zyskali dodatkowe źródło dochodu dzięki kampaniom e-mailingowym zlecanym przez Inisa.

Fotosik.pl i SMS.pl wśród nowych użytkowników Inisa 1

Medousa to kolejny duży wydawca, który zdecydował się korzystać z Inisa. Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z tą firmą, zwłaszcza, że projekty, które prowadzi, cieszą się niesłabnącą popularnością. Jestem przekonany, że nasze współdziałanie będzie bardzo korzystne dla obu stron – powiedział Roman Grygierek, brand manager w Inis sp. z o.o.

Zadowolenia nie kryje również Agata Górny z Medousy, która podkreśla zalety systemu Inis. – Dzięki Inis możemy szybko i sprawnie realizować kampanie promocyjne i komunikować się z użytkownikami naszych serwisów. System jest prosty, przejrzysty i intuicyjny – korzystamy z niego od niedawna, ale już przypadł nam do gustu – stwierdziła.

Hanna LaskowskaFotosik.pl i SMS.pl wśród nowych użytkowników Inisa

Podziel się!

O autorze

hania