Po okresie próbnym, rusza blog FreecoNet. Jest on kolejnym krokiem w kierunku zbudowania społeczności wokół telefonii internetowej i FreecoNet.
Blog FreecoNet ma być miejscem, gdzie znajdą się najświeższe komentarze, relacje, nowości i innowacje w obszarze VoIP. Twórcy bloga mają ambicje wskazywać te pomysły, które w rozwoju telefonii internetowej odegrają kluczową rolę i jednocześnie będą stanowiły inspirację w dalszym rozwoju FreecoNet. Poza tym będzie tam można śledzić wszelkie zmiany i nowinki dotyczące FreecoNet, a także zapoznać się z pracą zespołu, który rozwija tą platformę.
Do tej pory na blogu FreecoNet pojawiło się już kilka ciekawych wpisów i analiz – między innymi na temat oferty firm Blyk i Pudding Media, czyli darmowej telefonii w zamian za reklamę; usług oferujących VoIP w komórce – Lovo i FreecoNet Mobile; społeczności VoIP 2.0; a także amerykańskiego projektu darmowej telefonii internetowej – Ooma. Oprócz komentarzy dotyczących bieżących wydarzeń w branży, na łamach bloga zagoszczą także cykle tematyczne, współtworzone przez czytelników bloga.
„Co dwa, trzy miesiące będziemy proponować temat przewodni bloga i zachęcać do wypowiadania się w kwestiach związanych z rozwojem rynku telekomunikacyjnego. Już teraz blogerzy zastanawiają się nad tym, czy zbudowanie społeczności wokół VoIP może być kluczem do sukcesu całej branży. Pierwsze opinie w tym temacie już są, natomiast z czasem będą pojawiać się kolejne. Poza użytkownikami FreecoNet i osobami zainteresowanymi tematem rozwoju technologii VoIP, do dzielenia się swoimi poglądami i przemyśleniami zapraszani są też ludzie z branży – zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Ze zdaniem autorów tekstów można polemizować i umieszczać własne przemyślenia w komentarzach do artykułów” – zachęca do blogowania Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
Blog FreecoNet to kolejne narzędzie twórców platformy, które ma służyć zbudowaniu społeczności wokół VoIP. Niedawno FreecoNet oddał do rąk użytkowników projekt VoIPedia.pl – encyklopedię poświęconą technologii VoIP. Warto też wspomnieć o innym społecznościowym projekcie FreecoNet sprzed roku – „Wypijmy za błędy”. Zadaniem tego konkursu, którego adresatami byli polscy hakerzy, było wykrycie wszelkich błędów i luk w systemie, aby był on jeszcze bezpieczniejszy, a jednocześnie bardziej przyjazny użytkownikowi.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.