„Kalkulator” i „Zegarynka” to dwa przykłady zastosowań usług dodanych platformy FreecoNet. Do ich stworzenia wykorzystano technologię syntezy mowy.
„Zegarynka” to dla wielu sentymentalne wspomnienie usługi popularnej głównie w czasach PRL i lat ’90, a teraz już nieco zapomnianej. FreecoNet wprowadza teraz tą usługę. Dzwoniąc na numer +48 (58) 73 11 951, zawsze będzie można usłyszeć aktualną godzinę. Natomiast kolejna usługa FreecoNet – „Kalkulator” pozwala na wykonanie podstawowych działań matematycznych z klawiatury telefonu. Pod numerem telefonu +48 (58) 73 11 950 można sprawdzić, jak działa ta usługa.
Dostęp do obu tych usług jest bezpłatny dla użytkowników FreecoNet, natomiast dla pozostałych – wg stawek poszczególnych operatorów.
„Zegarynka” i „Kalkulator” to przykłady zastosowań najnowszych usług wykorzystujących syntezę mowy, które zostały wprowadzone w ostatnim czasie do oferty platformy FreecoNet. Niedawno FreecoNet uruchomił również inne usługi wykorzystujące syntezę mowy: rozbudowany system automatycznej informacji głosowej oraz Call Center.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.